26 Nisan 2014 Cumartesi

Aldo Vandini- Vücut Kremi Akşam Sefası ve Yulaf Aromalı

Merhabalar,

Bugün size mis gibi kokan bahar havası tadında bir vücut kreminden bahsedeceğim. Kokusunun adı akşam sefası ve yulaf ama bana göre huzur kokuyor. Mis gibi hafif, iç baymayan bir koku. Vücutta da yağlı bir his bırakmayıp hemen emiliyor ki en güzel yanı bu.


Tam sıcak havalara uygun hafif ve nemlendirmesi güzel bir ürün. Ben kuru cildim için kullanıyorum ama her cilt tipine uygun olduğunu belirtmişler, hassas ciltler için de kullanılabilir yani :) Üstelik hafif kokusu uçar gider diye düşünsek de kalıcılığı oldukça iyi ama daha TBS ürünleri üstünde görmedim kalıcılık konusunda.


Ben bu ürünü Vanilya Club'dan almıştım, sanırım artık yok :( Bitmesin diye idareli kullanıyorum, bitmesin lütfen ama. Önceden Douglas'ta da satılırdı ama artık bütün firmalar sanki Douglas'tan ürün çeker oldular, anlamadım.


Siz daha önce bu ürünü yada başka bir Aldo Vandini ürünü kullandınız mı? Bulma imkanımız var mı bu güzellikten tekrar, ne dersiniz :)

Sevgiler
BV

2 yorum:

  1. merak ettim ben sevıyorum boyle urunlerı kı kım sevmıyor kı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle valla kokularıyla kandırıyorlar bizi :)))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)