21 Mayıs 2014 Çarşamba

Sürprizli Çekiliş Sonucu ve Kazanan!

Merhabalar, 
 
Dün çekilişimizi sonlandırdık bugün de arayı soğutmadan hemen sonucu açıklayayım istedim. Sürprizimi bakalım kazanan kişi beğenecek mi? Herkesin kullanabileceği bir şey olmasında özellikle dikkat ettim. 
 
Neyse fazla uzatmadan kazananı açıklayalım ve mailini atalım :) Benim beklediğimden çok katılım oldu, öncelikle hepinizin ilgisine çok ama çok teşekkür ederim. Ek haklarla birlikte 596 çekiliş hakkı oldu :)) Arada çift başvuranlar ve şartları yerine getirmiş gibi gösterip getirmeyenler vardı, elbette bunlar çekilişlerin olmazsa olmazı :p
  
Şimdi gelelim random.org ile kazanan arkadaşı belirlemeye :)
 
 

 
Kazanan arkadaş 224 numara ile kazanan Tuğçe Küpeli! :))

 
Hemen kendisine mail atıp dönüş bekliyorum, mail gelir gelmez kargosunu yolluyorum :) Ama eğer olur da bir dönüş alamazsam 2 gün sonra çekilişi tekrarlayacağım :)
 
Sevgiler
BV


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)