23 Haziran 2014 Pazartesi

Ankaralı Bloggerlar Yaza Merhaba Etkinliği #ankaralibloggerlaryazamerhaba

Merhabalar,
 
Geçtiğimiz haftalarda Trendy and Friendly blogunun harika sahibi Nilgün sayesinde Ankaralı bloggerlar olarak yaza merhaba dedik ve yaz nazlansa da sonunda geldi :) Çok güzel bir mekan olan Uğur Mumcu Caddesi'ndeki Biscotti Mia'daydı etkinlik, ben daha önceden gitmemiştim, çok güzel huzurlu ve sakin bir mekandı.
 

Her şeyi ile çok hoşuma gitti :) Aşağıdaki güzellik de "Hoşgeldiniz" içeceğiydi :) Ne kadar ince bir düşünce değil mi?
 

Burada da bütün kızları çekmeye çalıştığım spontane bir poz :) Ekip böyleydi.

 
İlk başta bir kaç ürün için çekiliş çektik, benim şansıma 7 geldi demeyeceğim çünkü ben seçtim, uğurlu geleceğine inandım ama yine gol değil :)
 
 
 O gün aynı zamanda Nilgün'ün doğum günüydü. Harika pastası ile hem midemiz hem de gözlerimiz bayram etti :)
 
 
 
Pastadan benim payıma düşen kısmı da çekmeyi ihmal etmedim, yanında da harika bir nescafe ile şahane oldu valla.
 
 
Bizi o gün bırakmayan firmalara da ayrıca çok ama çok teşekkür ediyorum.

      


 
 
 
 
 
 
 
Harika bir gün yaşattığı için Nilgün'e çok ama çok teşekkür ediyorum, mükemmel bir etkinlikti.
 
Sevgiler
BV
 

 
 

2 yorum:

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)