26 Ağustos 2014 Salı

Canan Zerkin ile Summer Party #cananilesummerparty

Merhabalar,
 
Blogumu biraz boşlamıştım tatildi, işti derken ama geri döndüm elbette şimdilik benim iş tempom biter mi yine hangi şehirde açarım gözümü Allah bilir. İlk önce yazmak istediğim yazıyı yazayım ki riske atmayalım :) cananzerkinli.com'un sahibi Canan harika bir etkinlik düzenledi, bayıldım resmen!Benden 100 puan :) Harika bir etkinliti, bir kuş sütü eksikti cinsten hem sponsorlar, hem mekan, hem bloggerlar hem de Canan'ın misafirperverliği hepsi birleşince hiç bitmesin dediğim bir gün oldu.
 
Mekanımız Çakıl Cafe'ydi ben çok beğendim valla biraz kalabalık olunca bizimle baş edemediler ama normal :) Ankara'da böyle bir mekan bakınıyordum açıkçası ben de uzun uzun oturmalık kahvaltıyı akşam yemeği ile birleştirmelik, aradığımı da bulmuş oldum Canan sayesinde :) Fiyatlar da gayet makuldu.
 
 

Canan'ın heyecanı ve sevinci bu fotoğraftan bile belli olmuyor mu sizce de :) Böyle güzel bir gün için kendisine tekrar tekrar teşekkür ederim.

 
Bayan Vertigo etiketli bardağım, yerimde beni bekleyen şekerlerim ve cici kurabiyelerim kalp ben :) Kurabiyeler için Kurabiye Evi'ne sonsuz teşekkürler, yemeye kıyamadığım şekerler içinse Gizem Şeker'e teşekkür ederim. Sanırım nikah şekerimle ilgili bir kaç konu da netleşmiş oldu bu şekerler sayesinde :)
 
 
Very Cupcake kadar cömert başka bir firma görmedim. Yine leziz cupcakeler ile bizimleydiler, teşekkürler :) Rengarenk hem göze hem damağa hitap ediyor baksanıza.
 
 
Etkinliğimize harika ürünleriyle katılan sponsor firmalar dışında gelip bizimle tanışmak, kendilerini iyice anlatmak isteyen çok güzel firmalar da vardı. Hepsini de bir güzel dinledik, öğrendik :) Hepsine teşekkür ederim.
 
Gülçin Hanım burada Artbella'yı anlatırken, işini bu kadar seven başka biri daha görmedim sanırım :) 

 
Bebak da bizimleydi, teşekkürler. Minik hediye sepetlerini açmaya kıyamadım. Hiç Bebak ürünlerinden denememiştim, iyi oldu.

 
Dore de bizimleydi, bir çok alanda ürünleri olan Dore'nin elbette en çok kozmetik sayfaları benim ilgimi çekti. Siz de muhakkak bakmalısınız.

 
Benim en çok ilgimi çeken ürünlerden biri oldu Soya Silk ve Tahir Bey'in anlattıkları hem de okuldaşımmış kendisi öyle olunca daha da ilgimi çekti :)) Soya Silk ile kısa bir bilgi sizin de hoşuna gideceğiniz düşünüyorum.
 
"Soya Silk Kumaşı; Doğal ve Termaldir. Kışın sıcak, yazın serin tutar,
terletmez.. Koku Oluşumunu Önler. Naylon, Polyester İçermez. Ultraviyole
Işınlarından Korur, Nefes Aldırır, Ferahlık Verir, Deri Hücrelerini
Canlandırır, Nemi Hızlı Emer ve Hızlı Kurur, Çok Yumuşak ve Parlaktır,
Bitkisel Protein Bazlıdır, 20 Adet Doğal Enzim İçerir, İnsan Tenine En
yakın Kumaştır."
 
Detaylı bilgi için http://www.ekotikshop.com/ 

 
İşte etkinlik boyunca bize eşlik eden tatlı mı tatlı iki insan Burcu ve Seyit :) Özel anlarımızı ölümsüzleştirmek için didinip duruyorlar. Benim Masalım Fotoğrafçılık'a çok teşekkürler...

 
Ayrıca Namet, Pazaresintisi, Welcomebaby ve Dalton Kozmetik de bizimle birlikte olan diğer firmalardı. Onlara da ayrı ayrı teşekkür ediyorum :)
 
Bir de Summer Party kavramına uygun harika bir pasta ile Özsüt önce gözlerimize bir güzel ziyafet çekti, ardından midelerimize :) O kadar güzeldi ki tok olmama rağmen çekinmeden yedim :D

 
Ve etkinliğin en eğlenceli yanlarından biri çekiliş: 15 numarayı seçtim. Neler mi kazandım bir sonraki yazıya saklayayım ki siz de meraklanın işte :) 
 
 
İşte bütün kızlar toplandık pozu ben de arkalara saklanmışım :) Bulana aferin :p
 
 
Bu kadar güzel ve dolu bir etkinlik tek yazıda elbette anlatılamaz. Devamını beklemeyi unutmayın, ısrarla isteyin.
 
Sevgiler
BV

12 yorum:

  1. buldum seni fotoğrafta :)))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Israrla istiyoruz devamını:) Yazın serin kışın sıcak tutan şalları çok merak ettim=) Çakıl cafeyi ben de çok sevmiştim daha önce gittiğimde=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede geliyor kuzum :) Şal nereden çıktı kızzz :D yazıyı baştan sona okudum, kendi sitesinden mi baktın sen :D çakıl da cidden güzel fıratı götürcem tren garına da yakın alır oraya geçerim :)

      Sil
    2. Gülmekten çatlicam:D :D :D Yazın serin kışın sıcak tutar yazınca ben onun iç çamaşırı olabileceğine ihtimal dahi vermedim ve kafamda onu şal olarak hayal ettim:))))
      Kışın kar yağınca Çakıl bir başka güzel oluyor;)

      Sil
    3. Çakıl, kış filan derken sen oradan şala bağlamışsın :) ben de girdim siteye burada açılmadı sanırım dedim sitede gördü onu merak etti :D Allah seni napmasın Abidin :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. öyleydi valla canım :) fotoğraflara da yansımış değil mi?

      Sil
  4. Çok güzel olmuş herşey :))
    Etkinlikler pek eğlenceli oluyo di mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok eğlenceli oluyor bir gün sen de deneyimlersin umarım :)

      Sil
  5. Çok tatlı bir yer :) İsmi zaten dikkatimi çekti " Çakıl " çok hoş :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Çakıl cidden güzel bir yermiş. Ben de çok sevdim :) Geliyorum <3

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)