30 Eylül 2014 Salı

İsteklerim Gerçeklere Dönüşsün. Bu Bir İstek Listesi Yazısıdır :)

Merhabalar,
 
Aslında istek listeleri yazılarını çok seviyorum ama uzun zamandır kendime bir istek listesi hazırlamamıştım, aslına bakarsanız her zaman bir istek listem olmuştur. Bazen telefona kaydederim, bazense not defterime sıralarım. Şimdilerde de kendimce ekonomi yapayım dedim ve kredi kartı ile olan ilişkimi durdurma noktasına geldim. Zaten harcamak istesem de arabadan bana para kalmıyor ki harcayacak, ebeveynleri çok iyi anlar oldum. Ben de artık rahatlıkla diyebilirim: Ben yemedim sana yedirdim diye :)
 
Bakalım benim istek listeme :)
 

Sırayla yazayım ben o zaman :)
 
1.Elbise: Aslında etek ve elbise giymeyi her zaman pantolona tercih etmişimdir ama nedense kıyafetlerimin 95%'ini pantolonlar oluşturuyor. Özellikle elbiseler kullanım açısından da çok rahat olunca bu ara gözüm hep elbiselerde. Hem şık hem de kombini kolay daha ne olsun :p
 
2. Bordo Deri Ceket: Deri dedim diye hemen kızmayın, gerçek deri istemiyorum. Kumaş, tür olarak deri istiyorum. Güzel bir bordo olsun ama tam fotoğraftaki gibi.
 
3. Estee Lauder-Day Wear BB Krem: Biliyor musunuz bilmem ama sivilce tedavisine başladım ve bu sebeple cildime hiç kozmetik ürün kullanmaz oldum. Sadece T bölgeme gün içinde aşırı parlama olduğu için mineral pudra sürüyorum, o kadar. Tedavim bitince de hafif yapılı ürünlere geçiş yapacağım ve onları da günlük hayatımda değil de özel zamanlarda kullanacağım. Denemek istediğim ilk ürün de elbette istek listemde :)
 
4. Benefit-Majorette Allık: Kendisini ilk gördüğümden beri istiyorum. Ambalajı ve rengi ile beni benden aldı. Reklam kampanyaları da gayet güzel bence.
 
5.Blistex-Med Plus Stick Lip Balm: Yapma Nisa bir lip balm bile alamıyor musun demeyin lütfen :) Alabilirim elbette ama evde 3-4 tane lip balm var ve hepsi de açık... Benim de tek amacım onları bitirip ilk sırada bekleyen Med Plus'ıma kavuşmak :D Stick olsun ama kavanozdakileri sevmiyorum :p
 
6. Kaktüs: Kaktüslere bayılıyorum, evde ve iş yerinde de kaktüsüm var ama neredeyse bir tane de çantaya atmalık alacağım. İşe ve eve de bir kaç tane alabilirim :)
 
7. Bioderma-Sebium Al Correcteur: En çok almak istediğim ürün kendisi ama yüzüm açık kalsın nefes alsın diye almıyorum. Sanırım almayacağım da biraz çirkin gezeyim napayım ama biliyorum ben bu halimle de çok çok güzelim :D
 
8. New Balance: Bu serisinde çıkan ayakkabılara dibim düştü ama memur olarak pek bu tarz ayakkabı giymiyorum ve boşuna alacakmışım gibi geliyor. 200 küsür bir fiyatı var ve bence değmez. Değmez diyorum ama bayılıyorum da napcam bilmem :)) Özellikle yeşil renkli olanı kalp ben...
 
İstek listemi yazdım, bir de kendimde yüzleşmiş oldum. Ben yazarken bile hayal kurdum, mutlu oldum. Siz ne düşünüyorsunuz hangileri gerekli? Kesinlikle al dediğiniz var mı? Siz de bir istek listesi oluştursanız o listede neler olurdu?
 
Sevgiler
BV

14 yorum:

  1. Aaa adeta bir new balance takıntılısı olarak bu seriyi çok beğendim yaklaşık 1 hafta önce yazmış olsaydın keşke bu listeyi. Umarım listenin hepsi en kısa sürede gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım inşallah gerçekleşir :) Gerçekten süper bir seri bayıldım ben de :))

      Sil
  2. uzun zamandır ben de çok beğendiğim bi elbise bulamadım.. benim de istek listemde ilk sıralarda :)
    benefit allık konusunda da çok haklısın, çok sevimli görünüyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem çok rahat oluyor kullanımı hem de şık oluyor ama gönlümüze göre bulabilsek keşke :( Allık da son aşkım yani çok güzel, performansı nasıl olur bilemem ama özellikle benim yağlı cildimde :p

      Sil
  3. 7 ve 8 bende var, NB giymeye bayılıyorum ve verdiğim parayı hakediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al correcteur nasıl peki memnun musun? NB de gerçekten güzel hem de rahat :)

      Sil
  4. umarım hepsine en kısa zamanda kavuşursun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım hepimizin istekleri gerçekleşsin en kısa sürede umarım :)

      Sil
  5. Allaaaaaah Rosie'ye nasıl da yakışmış nasıl güzel o bordo deri! Ben de çok çok beğeniyorum geçen yıl aramadığım yer kalmadı bulamadım siyah aldım:/
    Cildine süreceğin ürünlerin mutlaka sivilce yapıp yapmadığını, komedojenik olup olmadığını araştır kuzu. Tüm tedaviler çöpe gidiyor yoksa:(
    Majorette allık sana çok yakışıııııııııır!
    Bioderma Al Cor. benim de istek listemde, Spectraban biter bitmez alcam=)
    İnşallah hepsine kavuşursun kuzu iyi fikir böyle yazıp ihtiyaç olup olmadığını düşünmek. ben de dellenip kartı kırcam az kaldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de hoşuma gitti bu fikir valla :)) deri ceketten iki tane sipariş vereyim ben bir sana bir bana olmaz mı göndersin nereden aldıysa kime yaptırdıysa :)) cilt ürünlerine de cidden dikkat etmem lazım artık o kadar dikkat eder oldum ki zaten bir şey sürmeyi bıraktım :)))

      Sil
  6. kaktüslere ben de bayılıyorum. eski sevgililerimden birine laptopuyla uyuduğu için radyosyandan ölmesin diye hediye etmiştim ona da. bir de derler ki kaktüs alma sakın bana alsınlar yaa. Hatta teyzemde o kadar çok var ki bir ara bana da dikmişti bayramda unutmayayım da alayım bari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de annem öyle benden fazla kaktüs manyağı :) biliyor musun kaktüs alma sana alsınlar dediğinde haklısın sanırım etrafımda ve kendimde dikkat ettim cidden hediye edilen kaktüsler yaşıyor :))) acaba tesadüf mü yoksa gerçek mi :)

      Sil
  7. Nex Balance'lar ne tatlıymış gerçekten :) Benefit'in allığı da aşırı tatlı :) Yavaş yavaş halledersin listeni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ikisi de çok tatlı ama bir o kadar da pahalılar :( hallederim umarım <3

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)