28 Ekim 2014 Salı

Bitenler ve Çöpe Gidenler #6

Merhabalar,
 
O kadar uzun süredir bitenler yazısı yazmıyorum ki bitenler evde çöp oldu taştı, bu seri dışında bir bu kadar daha var. O zaman hiç bekletmeden sizi başlayalım.
 
İlk fotoğraf biten saç ürünlerimden oluşuyor.
 
Konazol Şampuan: Doktor Seboreik Dermatit için tedavi amaçlı vermişti ama işe yaramıyor artık. Başka bir türünü daha kullanıyorum Ketoral ama o da işe yaramadı :(
 
GK Hair Saç Serumu: Vanilya Club'dan almıştım ve gerçekten severek kullandım. Tek eksi yanı fiyatı o küçücük ürün 30-40 TL arası bir fiyata sahip ve benim saçlarıma 7-8 kullanım kadar gidiyor :( Bu sebepten tekrar almam sadece..
 
Batiste Kuru Şampuan: Severek kullandım, saçlarım kuru olduğu için yağlanma problemi yaşamıyorum pek evde 1-2 kuru şampuan var onlar bitsin Batiste'ten devam ederim. En iyi performansı ondan aldım çünkü... Yazısını da yazmıştım okumak isteyenler tık tık.
 
HC Hair Care OVEX Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Maskesi: Beklentilerimi yüksek tuttuğum için hayal kırıklığı yapan ama genel olarak güzel bir ürün. Detaylı yazısı için tık tık.
 
Toni&Guy Kuru Saçlar için Şampuan: Genel olarak çok sevdiğim saçıma çok iyi gelen bir şampuan oldu ama Seboreik Dermatit derdinden içime sine sine kullanamıyorum.
 
Vichy Dercos Kepek ve Hassas Saç Derisi için Şampuan: Bir Vichy şampuandan bahsetmiştim mucizevi diye bir de onun yerine yanlışlıkla aldığım iğrenç şampuandan... İşte iğrenç olanı, nefretlik :( Detaylı yazısı için tık tık.
 

Bioderma Testerları: Bu aralar cilt bakım rutinimi Bioderma üzerine kurdum. Çok da memnunum :)
 
Nuxe Nemlendirici: Dünyadaki en kötü kokulu ürün sanırım. Bir kere kullandım aman yani yaka silktim.
Strivectin SH Replenishing Cleanser: Severek kullandığım bir ürün oldu tamamen Bioderma'ya geçip bu ürünü de bitiremeyince çöpe gitti. Bir yılı da dolmak üzereydi zaten :) Detaylı bir yazısı vardı bu ürünün okumak için tık tık.
 
Bioderma Sebium Foaming Gel Temizleme Jeli: Bu boyunu seyahatlerde yanıma alıyordum ama bitti şimdi 500 ml olan büyük boyuyla yoluma devam ediyorum, çok sevdiğim bir ürün oldu şimdilik.. ama detaylı bir yazı yazmak aklımda.

 
Fresh Line Vanilyalı El Kremi: Çok severek kullandım, elimdeki el kremlerinden sonra alma gibi çılgın fikirlerim var. Ahh bir de kavanoz yerine tüpte olsalar... Detaylı yazısı için tık tık.
 
Fresh Line Üzümlü Duş Jeli Peeling: Adını tam hatırlayamadım bu ürünün ama içinde üzüm çekirdekleri ve üzüm parçaları var ve duşta harika bir peeling etkisine sahip. Fresh Line markasının en sevdiğim ürünü kendisi.
 
Yves Rocher Kayısılı Peeling: Severek kullandım ama son zamanlarda yüzüm yerine duşta vücuduma kullanmayı tercih ettim ve böyle daha çok sevdim. Detaylı yazısı için tık tık.
 
Avon White Lily Bubble Bath: Severek kullandım, detaylı yazısı için tık tık.
 
Yves Rocher Dünya Bahçelerinden Duş Jeli Florida Greyfurtu: En sevdiğim Yves Rocher duş jeli :) Artık duş jeli almıyorum ama alsam ilk alacağım duş jeli kendisi. Detaylı yazısı için tık tık.
 
 
Gelelim son fotoğrafa :) Yazdıkça da gözümde çoğaldı maşallah bana ne çok ürün bitmiş :)
 
Günlük lensler: Her bitenler yazmda oluyor zaten, en sevdiğim türden lens kendisi. Detaylı yazısı için tık tık.
 
Listeryne: Herkes gibi ben de severek kullanıyorum. Diğer gargaralar yanında meyve suyu gibi kalıyor.
 
Lush Shine So Bright: Hiç sevmediğim, işe yaramaz olarak gördüğüm bir ürün kendisi. Köşede kalmış, kullanmadığım için yapısı da bozulmuş. Çöp yolları gözüktü. Detaylı yazısı için tık tık.
 
Oriflam Göz Jeli: Gördüğüm en işe yaramaz ürün.
 
Neutregena Norveç Böğürtlenli Dudak Balmı: En sevdiğim balm. Yerine birkaç ürün denesem de ondan iyisini bulamadım ama yine de şımarıklık edip başkalarına gözüm kayıyor :) Detaylı yazısı için tık tık.
 
Yves Rocher Bio Roll-on: En kötü Yves Rocher ürünü olabilir. Kokuyu önlemek bir yana kendisi daha da kötü kokutuyor insanı. Asla almam.
 
Nivea Fresh Natural Deodorant: En favorim kim bilir kaç şişe bitirdim. Hep alırım, yine alırım :)

 
Bitirmesi yazmasından kolaydı bu sefer :)) Ne kadar çok ürün bitmiş yaz yaz yoruldum, her seferinde biriktirmek yok desem de bir öncekinden daha çok ürünle kalıyorum fotoğraflarken bu sefer toplu fotoğraf bile çekemedim zaten sığmadı düşünün yani o derece :D
 
Sevgiler
BV

10 yorum:

  1. kızımda da zaman zaman oluyor seboreik dermatit..konazol ona da iyi gelmedi..biz de ketoral denedik ketorali sürekli kullanmamak gerekiyor yalnız çünkü cilt bi süre sonra bu (numarayı) yemiyor kaba tabirle...3 hafta ketoral 3 hafta normal şampuanı denemenizi tavsiye ederim..biz çareyi böyle bulduk.. yine de olmazsa nizorali de tavsiiye ederim aklınızda bulunsun..sistem aynı onda da ;) geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de o şekilde kullanıyordum ama son 1 yıldır konazol da ketoral de etki etmez oldu maalesef :( salı günü dermatoloğa gitcem bir de ona danışayım ona göre devam ettircem artık bakalım :(( Kızınıza da çok geçmiş olsun bu arada :)

      Sil
  2. Ohh ne güzel bir suru urun bitmiş. Yazma asaması cok zor olsa da bitenler yazılarını okumak cok keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten güzel oluyor azıcık ürün yüzünden bir sürü yer kaplayan kutulardan da kurtulmuş oluyoruz, yenilerine yer açılıyor :)))

      Sil
  3. Çok güzeldi yeniden yazını okumaaaak!
    Nivea ter kokusunu önlüyor mu? Ben de denemek istiyorum öyleyse
    Günlük lenslere geçiş yaptım ben de Dailies kullanıyorum ve memnunum, ne pratik ne hijyenik bi olaymış arkadaş!
    Yüzüne peeling filan kullanmak yasak olcak baya bi süre bırak bu peeling maske işlerini canısı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyoruz işte arada kör topal :) işler yoğun, kafalar yoğun... Nivea önlemiyor pek ama roll-on olarak kullandığım yeni Nivea gayet güzel ama inci serisi var ondan kullanıyorum. Günlük lens candır <3 Yüzüme kullanmıyorum ki zaten :(( ilaca başladığımdan beri kullanmıyorum,yazıda da belirtmiştim Yves Rocher peelingini yüzüme değil vücuduma kullandım. arada çok çok kabuklanma oluyorsa onun için de YSL ile hafif peeling yapıyorum o yumuşatıyor cildimi.

      Sil
  4. ne cok sey bitirmisin cidden, darisi benim basima! :) gelsin ciciler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet valla ne güzel bitti :) darısı senin de başına olsun ki rahat rahat yenilerini alabilelim :D

      Sil
  5. Merhaba, okurken dikkatimi çekti seboreikten müzdarip bi insan olarak. Normal şampuan rutininizde Zincpiriton içeren ürünleri denediniz mi, bende bi çok solüsyon takviyesi kullandım ancak bi süre sonra etkisizleşiyorlar maalesef. Fakat uzun zamandır şampuan seçimlerimi bu yönde yapıyorum, ve çok çok memnunum sonuçtan. Tavsiye ederim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kullandığım bir şampuan var Vichy Dercos kuru saçllar için olanı onun içinde de Çinko var sanırım. Ondan memnunum ama doktorların verdiği konazol ketoral gibi şampuanlar etki etmez oldu. Hatta bir zamanlar Clear da etki ederdi hepsi direnç oluşturuyor sanırım :( bir süre sonra işe yaramıyor. Sizin dediğiniz içeriğe de dikkat edeyim ben, denemek lazım :D İlginiz için teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)