2 Kasım 2014 Pazar

Instagram Pazarı #36-37

Merhabalar,
 
Yine bir Instragram Pazarı, yine Bayan Vertigo klasiği :)
 
Yeni allığımla şimdilik bakışıyoruz :) Hem kıyamıyorum, hem de denk getirip güzel bir ışıkta fotoğraflayamadım. Ondan yasaklı kullanamıyorum :(
 

Sephora'dan küçük bir alışveriş yaptım. Clarisonic fırçamın yenilenme zamanı gelmişti, onu yeniledim. Bir de eski makyaj ürününü getir, Sephora markalı ürünleri 30% indirimle al tarzında bir kampanya vardı. Ben de şeffaf maskarayı deneyim istedim.
 
 
Cupcake yedim :( Bu aralar nedense tatlı yer oldum, ben bile şaşırıyorum halime.
 
 
Sarah Jio okuyalım, okutalım. Bir kitabı kaldı. Onu da okudum mu tamam :))
 
 
Blogta geçen hafta Bobbi Brown Kaş Maskarası vardı, yoksa siz hala okumadınız mı? O zaman sizi buraya alalım :)
 
 
Yine tatlı, yine ben :( Bu sefer bol hindistancevizli...
 
 
Uykumu alamadığım zaman pek suratsız olurum da :(
 
 
Kahve, Hakan Günday ve en sevdiğim şekerler TicTac'lar  :) Hem de 200lü pakette :D
 
 
Bu aralar yediğim en güzel pizzaydı, tam ayarında :) Geceleri rüyamda gördüğüm doğrudur kendisini, neyse ben biraz spor yapayım.
 
 
Şahin Dayı cınım binim yııı :D
 
 
Favori parfümüm, sonbaharda kullanmayı en çok sevdiğim parfüm kendisi :) Diesel- Fuel for Life.
 
 
Yine bir kitap yine ben :D Sarah Jio'dan sonra Debbie de güzel geldi. Bu kitabı deneme için okudum, beğendiğim için bütün seriye devam etme gibi bir niyetim var.
 
 
Bu aralar alışverişleri fazla kaçırdım, aşağıdaki 4 foto alışverişlerime ait, detaylı yazısına bakmak isterseniz, tık tık.
 
 
 
 
 
Ayrıca geçen hafta blogta severek kullandığım Too Faced- Chocolate Bar vardı, detaylı yazısına ulaşmak isterseniz, tık tık.
 
 
Makyaj Maceralı kuzucum, Instagram'da #essenceaski adında bir etiket başlatmış ve beni de etiketlemişti. Ben de seve seve yaptım. Çokça Essence ürünüm varmış :) Benim de haberim yoktu açıkçası :p
 
 
Bu iki hafta böyleydi işte :) Siz nasıl buldunuz ?
 
Sevgiler
BV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)