16 Nisan 2015 Perşembe

La Roche Posay- Effaclar H Nemlendirici Krem

Merhabalar,
 
Roaccutane kullandığım dönemlerde cildimin kurtarıcısı olan kremle tanıştırayım sizi. Gerçekten iş gören ve yeteri nemi sağlayan bir krem oldu. 2 tane bitirdim 1.5 ay boyunca süren tedavimde. Ondan önce Bioderma Hydra kullanmıştım ama Effaclar H daha iyi geldi. Bioderma Hydra yazısı için tıktık.
 


Bu ürün tedavi gören yağlı ciltler için özel üretilmiş. Kuruluğu alıp güzel nem dengesi kuruyor. Günde 2 kes uyguladım ben ama sizde kuruluk çoksa yanınızda da taşıyabilirsiniz, özellikle akne tedavisi gödüyorsanız.
 
 
Paraben yok ama hafif bir parfüm kokusu var. Beni hiç rahatsız etmedi bile diyebilirim. Aşağıda da içindekiler kısmı, merak edenlere.

 
Akne tedavilerinde nemlendiricileri yer gibi tüketirken hem uygun fiyatlı hem de işe yara bir ürün olarak denemenizi öneririm. Ben 32.75 TL gibi bir fiyata almıştım, ona göre :)
 
Sevgiler
BV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)