30 Haziran 2015 Salı

Bitenler ve Çöpe Gidenler #9

Merhabalar,
 
En sevilen yazı dizisi olan Bitenler ve Çöpe Gidenler ile yine karşınızdayım. Diyorum kesin döndüm bloga, yazıyorum artık düzenli. Bir iş, bir görev, bir başka sürpriz derken hayatım da baya yoğunlaştı. her hafta bir şehir dışı maceram olmaya başladı, net bir hafta otursam yerimde memnun olacağım, o derece:)  Blog hep aklımda, elimden geldiğince yazıyorum. Takip ettiğim blogları da ihmal etmemeye çalışıyorum sürekli takipteyim, yorum yapamasam da okuyorum sizi bilin istedim :) Siz de unutmayın beni üzülürüm :(
 
Bu seferki bitenler ailesi de bu şekilde. Arada çöpe gidenler de oldu maalesef.
 


Bioderma Sensibio H2O: Herkes tarafından o kadar çok yazıldı ki ben yazmaya gerek bile duymadım. Cildim için en iyi makyaj temizleme/tonik ürünü olduğunu düşünüyorum. Arada uygun muadili Garnier'i de kullansam, Bioderma'nın yeri ayrı. Garnier yazısının okumak isterseniz de tık tık.
 
La Roche-Posay Effaclar H Köpük: Genel olarak beğendiğim bir üründü, özellikle Roaccutane zamanında kurutmadan güzel temizledi cildimi. Artık yeterince yağ dengesi sağladığını düşünmüyorum hemen yağlandırdı cildimi gün içinde.
 
Gliss Liquid Silk Sıvı Saç Kremi: Pek memnun kaldım denemez, sıradan. Sanırım Gliss ürünlerini sevmiyorum.

 
Vichy Dercos Kuru Saçlar için Kepek Karşıtı Şampuan: İlk aldığımda hemen etki etmişti, mucizevi diye nitelendirmiştim ama sanırım direnç oluştu. Artık etki etmiyor. Bu aralar Pirdolin ile aram iyi yazısını yazmayı düşünüyorum. Önceden yazmıştım Vichy Dercos'u yazısı için tık tık.
 
Yardley Duş Jeli: Ben duş jeli sevmiyorum, ondan yeniden almam ama kokusu ve yapısı güzeldi.
 
Yves Rocher Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Saç Yağı: Severek kullandım bu ürünü, yine denk gelirsem alırım ama bu aralar Yves Rocher markasına karşı bir soğukluk oldu. Eski yazısı için tık tık.
 

 
The One Volume Blast Maskara: Yazısını yazmayı gerçekten çok istediğim bir üründü, gerçek anlamda severek kullandım. Fırsat bulursam alırım, yedeklerim bile :)
 
Mac In Extreme Dimension Lash Maskara: Yine sevdiğim bir maskara önceden de yazısını yazmıştım, tık tık.
 
essence Blush Stick: Kendisi hakkında tek yorumum, ıyykkk!
 
NYC Applicious Lip Balm: İşte yine yazamadan bitirdiğim güzel ve uygun bir ürün. Elimdeki lip balmlar bitince muhakkak alırım.
 
Nuxe Reve De Miel Lip Balm: Roaccutane kulladığım dönemlerde tek çaremdi, aşk yaşadığım doğrudur. Bir tane daha var elimde. Yazısını yazacağım inşallah :)
 
Fresh Line Hephaestus Güneş Kremi: Güzel bir kremdi, bitiremeden hemencecik yapısı bozuldu. Çöpe gidiyor. Yazısı için tık tık.
 
La Roche Posay Effaclar H Nemlendirici Krem:  Roaccutane zamanında kullandığım nemlendiricim. Yazısı için tık tık.
 
 
Diesel Fuel for Life: Sonbahar-kış favori parfümüm, kışa girerken muhakkak alınacak :)
 
Toni&Guy Reconstruction Mask: Yazsını yazdım sanıyordum, gerçekten çok seviyorum bu maskeyi :) En kısa zamanda yazısı gelsin o zaman :)
 
Moshos Garden Body Butter: Kokusu ve nemlendirmesi güzeldi fakat biraz fazla katı kıvamdaydı :) Shea yağından dolayı olduğunu düşünüyorum ama sevdim.
 
Kalyon Tırnak Sertleştirici: Tırnaklarımı kendi haline bırakmaya karar verdim, pek yormuyorum artık böyle şeylerle işe yaradıklarını da düşünmüyorum artık :p

 
Çok uzun bir yazı oldu sanırım artık bitenlerin sayısı 10'u buldu mu yazacağım :) Eğer okuduysanız harikasınız, öptüm kocaman ^-^
 
Sevgiler
BV

16 yorum:

  1. Ayy şekercim buraları ihmal etme özledim seni :)
    Effaclar h'ı ben de kullanmaya başlayacağım sanırım ama farklı amaçla. Cildim çok nemsiz kaldı hissedebiliyorum buna ragmen garip şekilde sivilcelerim çıktı. :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etmiycem inşallah diyorum diyorum ama :)) effaclar h güzel gerçekten umarım senin de işine yarar :)

      Sil
  2. Evet yaa her haftasonu bi yerdesin cidden:( Gitmeden önce cılkını çıkarmaya karar vermişler
    Bioderma Sebium kullandın mı hiç bebeyim? O senin cildine daha uygun, daha çok seversin gibime geliyor..
    Ahahahaha Yardley yeni mi bittiiiii:D Yıllanınca daha etkili oluyomuş:P
    Toni&Guy ın maskesini ben de çok severek kullanmıştıım <3
    Harika bi yazı olmuş valla özleyiveriyorum haa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu aralar aşşşırrrıı yoğunluk var, yıldım! Kullanmadım Yardley'i ondan süründü durdu, napayım duş jeli sevmiyorum pek :p Sebium roaccutane tedavimden önce kullandım o zaman tam iyi geliyordum ama simdi azıcık daha kuru cildim eskisine göre kurutacağını düşünüyorum ondan pek yönelmedim :(

      Sil
    2. Sebium H2O demek istemiştiiim kuzuu ama tabi belirtmeyince jel, krem anlaşılmış. Jelini kullanma zaten kurutabiliyo çünkü.

      Sil
    3. Aklım effaclara gitti de hemen ondan dedim :) kafa bu kafa ahh :D

      Sil
  3. bereketli bir ay olmuş darısı diğer aylara olsun :-))

    YanıtlaSil
  4. Glissin bu mat saçlar için olan serisini çok seviyorum ama bulamıyorum maalesef:(
    bitenler konusunda baya bereketli bir aymış sonraki aylarda böyle olur inşallah
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya baya bitti :) bu aralar hunharca bitiriyorum :)

      Sil
  5. Daha çok bitirmen dileğimle esen kal :D Kalyonun sertleştiricisi değil ama tırnak bakım yağını çok tasviye ederim sana şekercim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tırnak bakım yağını ben de kullanıyorum, evet o güzel :))

      Sil
  6. hem de zevkle okudum <3 gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelsin yeniler, bu aralar hiç almadım bişi zaten :) canım da istiyor

      Sil
  7. Çok faydalı bir paylaşım olmuş. Blogunuzu takipteyim :)
    Ben de bloguma beklerim.
    guzellikdenizi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)