10 Ocak 2014 Cuma

Sephora Makyaj Bazı

Merhabalar,

Sephora makyaj bazı hakkında diyecek çok da şey yok açıkçası ama ben yağlı cilde sahip olarak karşılaştıklarımı anlatayım:) Sürdükten sonra cilt ipek gibi yumuşacık oluyor, makyaja güzel bir hazırlık oluyor da sırf silikondan dolayı böyle bir his olduğu da unutulmamalı. Ayrıca matlaştırıcı etkisi olduğu halde ben de parlama yapıyor ışıl ışıl oluyor cildim :) Çözemedim olayı bir türlü nasıl böyle oluyor. Baktığımda cildi kuru ve karma olanlar hiç sıkıntı yaşamamış neredeyse, muhtemelen cilt tipimden. Yağlı ciltler alırken bir daha düşünsün yani :)


Kullanımı rahat bir ürün pompalı olduğu için istediğiniz kadar alabiliyorsunuz, ben bir pompayı yüzüme yeterli buluyorum. Bir arada BB kremle karıştırıp baz olarak kullandım ama o da hüsranla sonuçlandı. BB kremler de sivilce yaptı bana :( O plan da işe yaramadı yani.


Bu ürün çok bereketli 2013 mart ayında almıştım ve hala yarıya bile gelmedi, elimde Benefit Porefessional var onu da kullanıyorum. O yüzden bitmeden çöpe gider, malum son kullanma tarihi yakın :) Yapacak bir şey yok :) Bir daha da almam, benzer fiyata daha iyileri var.


Bir de unutmayalım ki makyaj bazı sürdükten sonra cildi iyice temizlemek gerek, çok önemli. Hatta sivilce problemi yoksa haftada 1-2 kere peeling daha da iyi olur :)

Aranızda bu ürünü kullanan benimle benzer sıkıntıları yaşayan oldu mu? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler
BV

6 yorum:

  1. benim de cildim karma yağlı ama bunu kullanmıştım ve memnun da kalmıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de parlama oldu :( olmasa sabitlemesi iyiydi aslında :) hala kullanıyor musun? yoksa değiştirdin mi? :D

      Sil
  2. Benim cildim karma, bu baz aklımdaydı almayı bile düşünüyordum ama vazgeçtim şuan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karma ciltlerden çok şikayet yok, kestirin atma da olmadı tester iste bir şans daha ver :))

      Sil
  3. Ben bir süredir kullanıyorum bu ürünü (pembe rengimsi olanını). Cildim yağlıya dönük karma. Ben de de aynı etkileri gösterdi. Demek ki yalnız değilmişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu kadar şikayet etmeme rağmen yine kullanıyorum :)) ama pudrayı bol tutuyorum. Sen kullanıyor musun, bıraktın mı?

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)