14 Aralık 2014 Pazar

Instagram Pazarı #41-42-43

Güzel bir pazardan herkese selamlar,

Ne güzel aydınlık ve iç açıcı bir gün :) Ayrıca serinlikte dinçlik vermiyor mu insana. Yarın yola çıkacağım için bugün dinleneyim istedim. Es verdim kendime :)) Gelelim Instagram Pazarımıza...

Bu güzel paket işe gittiğimde masamda beni bekliyordu. Yememek olmaz dedik, kurumca hep beraber yedik. Ne de güzel oldu. Üstelik saksını da fırçalarımı muhafaza etmek için kullandım. Çok şık oldu. Görkem'de görmüştüm o fikri de hatta aynı saksı :))
 

ODTÜ kütüphanesinde gördüğüm bu heykel bana kendimi hatırlattı, ders çalışırken ben de aynen böyle oluyorum :)) Kaşım gözüm bir yere kayıyor.



Kütüphane serimize kaldığımız yerden devam ediyoruz :) Ders notları yanında olmazsa olmazlarımız da bize eşlik ediyor elbette.


Aralık ayı geldi valla! Aslında yeni yıl sevinci var da bol bol hüzün var desem yalan da olmaz. Niyeyse 2015'in güzel bir yıl olacağını hissetmiyorum. Bu aralık ayının saçma sapan ve üzücü olaylar yaşatması da bunu gösterdi sanki ama yine de ben içime ferah tutmak istiyorum.


Black Friday'den faydalanıp alışveriş yapmasam nice olurdu benim halim. Sigma 3D fırçaları kullanmaya başladım şimdilik ama sevemedim sanki! Kullanım kolaylığı filan sağlamadı hatta daha zorlaştı gibi hissettim ben ama biraz daha kullanmadan yorum yapmayım.


MAC refill farlara bayılıyorum, istediğiniz renkleri alıp gönlünüzce bir palet yapıyorsunuz. Fiyatları gün geçtikçe uçuşa geçti keşke biraz daha uygun olsa neredeyse bir 4lü palet oluşturmak yerine başka markalardan büyük far paletleri alıyorsunuz. Tek kötü yanı da bu bence :((


Starbucks'ın kış lezzetlerine ayrı bayılıyorum özellikle Toffee Nut ve Gingerbread'e :) Aldığımda da çok tatlı olmaması adına krema koydurmuyorum ve biraz daha hafif olsun diye yağsız sütten istiyorum. Eğer denemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim. Bakın öğle arasında bile koşa koşa gidip alıp geliyoruz :))


Tavsiyeler ve kendi isteklerimden oluşan bir liste oluşturup Vitacost'tan alışveriş yaptım sonra bekledim durdum :)) 3 hafta dolmadan gelmişti siparişlerim. EOS'lar o kadar kötü yorum alırken ben aşk yaşamaya başladım. Günlük kullanım için o kadar uygun ki yerler!


Ders çalışırken sürekli karşılaştığım Machiavelli'nin Prens'i okumaya başladım ama yavaş gidiyor. Araya başka kitap bile girdi :) Kötü bir kitap değil ama yavaş okumak gerek.


Bir Instagram etiketi #favori3kışlıkparfümüm :))


Pembe günler yaşıyorum bu aralar! İnanır mısınız uzunca bir süre nefret ettiğim bir renkti pembe ama şimdi pembe cüzdanım bile var :)


Bu aralar dudak kurumalarım yüzünden dudak kremleri ve nemlendiriciler ile kanka olurken gönlümce rujlarımı süremez oldum tabii bu 3ü hariç. Gayet güzel nem veren ve dudağı kurutmayan bu ciciler azıcık daha bakımlı görünmek istediğimde yardımıma koşuyorlar :)



Black Friday'de patlattığım bombam :)) Niye böyle diyorum biliyor musunuz bu sipariş başıma ne işler açtı ne işler! Gümrükte kaldı, göndermediler. İhbarnameler geldi, bir sür masraf çıktı almak için. Firmaya iade edelim almayım o zaman dedim onun için de daha yükse meblağlar istediler. Ben de ne yaptım ettim aldım fırçalarımı ama nasıl aldım demem :))))


Bir Instagram Pazarı daha sonlanırken bu yazıyı sonuna kadar okuyan herkese teşekkür ederim. Biliyorum bir şekilde ulaştığım kişiler var, sizi çok seviyorum. 

Sevgiler
BV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)