28 Aralık 2014 Pazar

Instagram Pazarı #44-45

Yılın son pazarından herkese merhaba :)
 
Geçtiğimiz hafta Trabzon'daydım, hem çalıştım hem de gezdim. Güzel bir hafta oldu, fotoğraflara da yansıdı.
 
Sarah Jio okumayı sevdim ki ben zaten her türlü kitabı okurum, emeğe saygım var :)
 


Tarihi Kalkanoğlu Pilavcısı'nda gördüm bu matarayı, çok güzel değil mi? Sizinle de paylaşmadan edemedim. Trabzon'a yolunuz düşerse mutlaka gidip tadın o pilavdan. Beyoğlu'nda da bir şube varmış benden demesi :)

 
Trabzon Atatürk Köşkü... Gösterişten uzak, bir o kadar asil ve ince zevkle döşenmiş.

 
Sümela Manastırı'ndaki duvar resimlere. Neden kültürel ve tarihsel varlığımıza sahip çıkamıyoruz, anlamam mümkün değil!

 
Geçen sene de yaptığımız artık geleneksel hale gelen yılbaşı hediyeleşme etkinliğimiz :) Aysu'mun hediyeleri, hepsine ayrı ayrı bayıldım :)

 
#mutluluktan4köşe

 
Fırça yıkamakta yardımcı üstelik uygun fiyatlı brushegg ile çok iyi anlaştık.

 
EOS'a da kesinlikle kafayı taktım. Şu anda elimde 4 tane var ve sürekli kullanıyorum, özellikle işte yapısından dolayı sürekli ne sürdüğümü anlayamıyorlar rahatım. Yoksa süslü gibi elimizde lip balm olmuyor :p

 
Fırçaları hemen yıkadım ve aşırı memnun kaldım, fırça yıkama sürem yarıya indi :) Hatta daha da azına...

 
Siz bu satırları okurken ben bu kitabı bitirmiş yeni kitaplara yelken açtım. Pek sevemedim kitabı ama Paulo Coelho sonuçta, eleştirmeyeyim :p

 
Ofisimde motive amaçlı astığım bu fotoğraf yılsonu gerginliği ve sıkıntısıyla mücadele ediyoruz napalım işte :D
 
 
Hafif bir ten makyajı istiyor bazen gönül :) Hiç gerek yok öyle ağır ağır makyajlara, biz böyle de güzeliz.

 
Sevgiler
BV

2 yorum:

  1. Özlemişim bu yazıları :) Fırça yıkamaya yardımcı olan cisimciği ilk defa görüyorum ve oldukça merak ettim. Umarım burada yazısını görürüz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı düşünüyorum kuzum :) en kısa sürede inşallah :p

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)