4 Mayıs 2014 Pazar

Instagram Pazarı #13

Bir açıp bir kapayan havadan herkese istikrarlı bir merhaba :) Resmen kafam karıştı, bugün kalktık hava güzel dedik bir Ankara Kalesi, Samanpazarı, Hamamönü, Hacı Bayram turu yapalım. Pek de güzelce gezdik, hava dengesiz olsa bile :) Tam dolmuşa bindik, yağmur da başladı, ben de eve geldim aldım çayımı elime blog işlerime başladım :) 

Bakalım Nisa bu hafta neler yapmış :))

Bu hafta Konya'ya gittim, hava orada da böyleydi. Hava bir açtı, bir kapadı. 



Artık fuşya bir Clarisonic sahibiyim, etkili bir ürün. Kesinlikle verilen parayı hak ediyor.


NYC Applecious almak hep aklımdaydı ama bir türlü Watsons'a gidememiştim. Hemen değerlendirdim :)


Yves Rocher'de 30% indirimim vardı, kullanmamak olmaz :) Tahiti Monoi yağımı yeniledim, ayrıca bu güzel roll onları da yedekledim.  Maske de onların hediyesi :)


Next Level'e gezdik, ardından yorgunluğu Godiva ile attık :)


Nars ve Bobbi Brown'dan boş çıkamadım maalesef :(


Oriflame harika bir makyaj serisi çıkarttı: THE ONE :) Etrafta Oriflame satan kişi arıyorum şu anda, bilginize :))


Bir de ürünleri detaylıca inceledim, bir yandan da çay ve cupcake keyfi yaptım :)


MAC'i de es geçmedim bu hafta :) Kıtlıktan çıkmadım ama geçen hafta biten kozmetik diyetinin acısını çıkardım.


Sabahattin Ali'yi okumayı pek seviyorum. Yeni bir kitabına başladım :) Ojeler Oriflame'dan yeni gelen seriden renk: orchid <3


Çanta aşkım hortladı bu aralar, etraftaki kalplerden de bellidir. 


Kozmela indirimi kaçmaz dedim, Real Techniques fırçalardan hem kendime aldım, hem de hediye :))


Dedim ya Ankara Kalesi'ne gittim diye işte bu da bir kale pozu :)


İşte Nisa bu hafta böyleydi, bol bol gezdi. Çokça para harcadı, bir hafta ardından yine kozmetik diyetine başlıyor. Ne dersiniz, yine başlasam iyi olacak gibi değil mi ??

Sevgiler
BV

5 yorum:

  1. Nisacım güzel günlerde kullan.Oriflame satıyorum.Sormak istediğin birşey olursa yardımcı olurum ürünlerin bir çoğunu da kullanıyorum.SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Tuğbacım :) Şimdi sen deyince hatırladım, ben biliyordum senin sattığını ^-^ Bakayım kataloğa rahatsız ederim seni :p

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)