10 Aralık 2013 Salı

Aldo Vandini - Zeytin ve Nar Aromalı El Kremi

Bugün size güzel bir el kreminden bahsetmek istiyorum. Aldo Vandini markası pek duyulmamış güzel bir Alman markası. Ürünleri bir ara Douglas'ta da satılıyordu ama şimdi ben sadece internet sitelerinde bulabiliyorum.

Şimdi gelelim ürünümüze :) Ürün çok hoş kokulu sürdükten sonra hemen emilen ve elde yağlı, yapış yapış his bırakmayan bir krem. Üstelik etkisi çok uzun süreli. Ürün özelliklerinde iddia etmese de ben tırnak bakımı yaptığını da gördüm. Ayrıca çok büyük değil çantada taşınacak boyutlarda 100 ml. Tek kötü yanı paraben türevleri içeriyor olması, bu konuda hassas olanlar vardır mutlaka.
 
İş yerinde masamın üstünde duruyor, ellerimi kötü hissedince hemen sürüyorum. Çabucak emildiği ve yağlı his bırakmadığı için çok rahat işime kaldığım yerden devam edebiliyorum.
 
Toplu bir alışverişimde almıştım fiyatını hatırlamıyorum ama çok pahalı bir ürün değildi. Vanilya Club'da şu anda indirimdeymiş 12,00 TL güzel fırsat, ilgilenenler tık tık.

Sevgiler
BV



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)