20 Aralık 2013 Cuma

Lancome - DreamTone


Merhabalar,

Aramızda Lancome DreamTone'u duymamış, bilmiyor olan kaldı mı bilmem ama ben 21.10.2013 tarihinden beri düzenli olarak kullanmaktayım ve nerdeyse 2 ay olduğu için yorumlarımı yapmak istiyorum.
 

Ben cilt tonuma en uygun olan "1" numaralıyı aldım. Ürün, çok güzel bir şekilde paketlenmiş harika bir görüntüye sahip olan kutunun içinde, ayrıca basmalı kapak olduğu için de çok kullanışlı. Etkilerine gelecek olursak da gerçekten cilt tonunu ayarlamada, sivilce lekelerini geçirmekte ve ufak güneş lekelerini yok etmede başarılı buldum. 

Benim tek sıkıntım sivilcelerimin tekrar çıkıp yeni yaralar yaptığım için garibim ne yapsın onar onar bitmedi. Epey iyi savaştı ama hakkını vermem lazım :) Zaten DreamTone sivilceleri yok etme gibi vaadde bulunmuyor o yüzden suçu yok.

Benim tavsiyem cildiniz soluk, yaralar mevcut ve güneş lekeleriniz varsa kesinlikle alıp kullanın. Denemeye kesinlikle değer. Fakat benim gibi sürekli bir sivilce probleminiz varsa önce ondan kurtulun -inşallah hepimiz- sonra deneyin. Daha işe yarar bir durum çıkacak.

Türkiye'de fiyatı 250TL olarak biliyorum, ben Duty Free'den fırsat bilip 72'ya almıştım. Döviz kuru çok yüksek olduğu için pek kar etmedim ama sizin fırsatınız varsa siz de alabilirsiniz, neden olmasın?
 
 
Bu aralar Tekin Acar ve Sephora'da kampanyalar var oradan da alınabilir. Benimki bitmek üzere yeni alır mıyım, inanın bilmiyorum :) Önce sivilcelerim sönsün, düşünürüz.

Sevgiler
BV

1 yorum:

  1. Bu ürünü bende merak ediyorum ama 250 tl çok fazla ya. :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)