27 Aralık 2013 Cuma

Postcrossing- Aralık Ayı Kartpostalları

Merhabalar,

Aralık ayı boyunca gelen kartpostallarımla karşınızdayım. Aşağıdaki güzel kartlardan biri Almanya'da yaşayan canım arkadaşım Ahu'dan diğeri de daha önce bahsetmiş olduğum postcrossing.com'dan geldi.

Ahu'nun yolladığı kartpostalda Mainz şehrinden bir gün batımı var, nehir de meşhur Ren nehri :) Ben de pek sevmiştim Ren'i, manzara muhteşem oluyor.





 Postcrossing'den gelen kartpostalda da modern Hong Kong'u görüyoruz. Bana kartpostalı gönderen kişi Hong Kong'un eski hallerini çok aramış ama bulamamış, malum ben öyle şeylere pek meraklıyım :)


Şimdilik bunlar, yenisi gelir mi bilmem :) Ama umudum yok. Ocakta gelen kartpostallarda görüşmek üzere :) Bol bol gelsinler de, bol bol paylaşalım, değil mi ama?

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda, çok eğlenceli ve güzel bir uğraş değil mi?


Sevgiler
BV

2 yorum:

  1. Simdi buradan baktim da kartpostalim gercekten de güzel duruyormus :) Belki de dogdugum sehir oldugu icin torpil geciyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel de laf mı mükemmel :)) Cidden çok ama çok hoş gönderen gibi :) çok teşekkür ederim, tekrardan ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)