23 Şubat 2014 Pazar

Instagram Pazarı #3

Merhabalar. 

Bu hafta bol gezmeli fotoğraflarla karşınızdaydım, hem de bilmeden son alışverişlerimi yapmışım. Artık kozmetik diyetindeyiz, bakalım ne kadar dayanacağız :)))

Fresh Line markasını tanıdığımdan beri kullanır oldum, gerçekten doğal ve temiz içerikli ürünlere sahipler. Siz de bu tür arayış içindeyseniz, bakmanızda fayda var :)



The POREfessional ve BADgal bitmek üzereydi, Sephora'ya girip de almamak olmazdı. Ben de aldım. 


Arkeolojiye olan ilgimi bilmeyen kalmadı bence, ben de bu kitapları aldım. Fotoğrafını da çekiverdim :)


Nevşehir'de F Concept adlı bir mekanda çektim bu fotoğrafı da çok hoşuma gitti :))


Bir memurun dramı, paramız anca mezara yetti :)) Kont Dracula konsepti yapmak istemişler ama uygun nevresim bulamamışlar bence :)


Bu fotoğraflar da Nevşehir gezimde çektiğim bir kaç fotoğraf :) Vosvosları birleştirmişler, üstekinin diki aynası bile hala duruyor :)))


Burası da Güvercinlik Vadisi :)


Burası da Uç Hisar, manzaraya bayıldım, harika tek kelimeyle:))


Bu hafta da böyle geçmiş :)
Beni Instagram'da takip etmek isterseniz kullanıcı adım: @bayanvertigo

Sevgiler
BV




2 yorum:

  1. Özellikle Uçhisar fotoğrafına bayıldım, ne kadar etkileyici görünüyor.. Aralarından yalnızca Benefit ürünlerine aşinayım ve bir Porefessional aşığı olarak iyi günlerde kullanmanı diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzeldi gerçekten umarım bir gün sen de gidersin :) ürünler için de teşekkür ederim :))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)