27 Şubat 2014 Perşembe

Konuk Oldum #3 (The Diary of Ezgi)

Evet canlarım, ben yine konuk oldum :)) Gerçekten böyle bir teadüf olamaz, bütün konuk olmalarım aynı haftaya geldi :)) Şimdi de makyaj çantam var, hadi bir de burada kurcalayalım :)))

Merhabalar,

Geçen hafta 3 günlük bir Nevşehir seyahati yaptım ve gitmeden önce makyaj çantamı sizin ve Ezgi için fotoğrafladım. Şimdi bakalım ben neler koymuşum çantaya :) 

İlk başta topluca bakalım :) Çok ama çok sevdiğim Apolena çantamı aldım yanıma bu sefer, içine de uzun uzun düşündükten sonra koydum vazgeçilmezlerimi.


 Ürünleri tek tek incelemeye geçersek Coralista dudak parlatıcımı Cha Cha Tint'i birlikte kullanmak için aldım. Cha Cha Tint hem allık hem dudak ürünü olarak kullanılıyor, ben de Coralista'yı kullanmadan önce onu bir baz yapıyorum böylece kalıcılık da artıyor. Rimmel London Kate rujlardan 19 numara, bu seride en sevdiğim ruj. Onu da aldım. Sonrasında da Burt's Bee Narlı Dudak Nemlendiricim aldım, 10 ürün bitirme projesine başladık ve beni en zorlayan ürün olacak bence. Bitmeyen lip balm yapmışlar resmen :)


Burada da Rimmel London Stay Matte 100 numaralı Transparant pudram var :) Paketlemesinden ne kadar nefret ediyorsam kendisini o kadar seviyorum. Biraz diken-gül durumu oldu bu :) Bir de Mary Lou- Manizer'ı aldım aydınlatıcı olarak. Detaylı yazısını yazmıştım, okumak için tık tık. Mary Lou'dan çok ama çok memnunum. Aklınızda bu tür bir aydınlatıcı varsa şans vermelisiniz. Missha Perfect Cover BB Kremi de yeni kullanmaya başladım, bölgesel parlama yapsa da genel olarak memnunum. Biraz daha deneyimledikten sonra onu da yazarım.


Burada en sevdiğim 3 göz ürünümü de bir arada toplamışım :) Rimmel London - Lash Accellerator Endless Maskara detaylı yazısı blogda var okumak isterseniz, tık tık. BADgal göz kalemi yine aşk yaşadığım harika bir ürün :) Burada paketi açılmamış olanı fotoğrafladım ama yanımda küçücük kalmış olanı eşlik etti bana :)) Detaylı yazısı için tık tık. Sephora 5li farım ise hem renk tonları hem de kalıcılık açısından oldukça tatmin edici.


Burası da Benefit standı gibi olmuş :)) Hervana allık günlük kullanımda varla yok arası hali ve kalıcığı ile açık ara favorim, yazısı için tık tık. Stay Don't Stray ise hem far bazı hem de göz altı kapatıcı olarak çok harika bir ürün elimde deluxe boyu var ama bitince muhtemelen yenisini alırım. 
POREfessional ise makyaj bazı olarak bu zamana kadar kullandığım en başarılı ürün. Onun da yenisi evde bekliyor şimdiden, deluxe boyunu da seyahata aldım yanıma. Detaylı yazısı için tık tık.


Benim makyaj çantamın içindekiler bu kadardı, üç gün için beni idare edeceğini düşündüm ve haksız çıkmadım :) Burada da çantama dolmuş, yola çıkmayı bekleyen makyaj malzemelerim ve matruşkam :))



Umarım yazımı okumaktan zevk aldınız, ben yazarken çok eğlendim :) Ezgi'ye de beni konuk olarak ağırladığı için çok teşekkür ederim. 

Sevgiler
BV

2 yorum:

  1. Ben teşekkür ederiiiimm :)) Missha hakkındaki yorumlarını da merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missha'yı biraz daha kullanmak istiyorum :) Ardından yazacağım kesinlikle :)))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)