16 Şubat 2014 Pazar

Instagram Pazarı #2

Merhabalar,

Yine bir Instagram yazısıyla karşınızdayım :) Bol görselli, bol alışverişli ve bol çiçekli :))) Instagram hesabımı takip etmek isterseniz, tık tık.

Pastel'den çok güzel hediyeler geldi, kullanmaya başladım bile. En kısa sürede de yorumlarım blogda olacak :)




Wake Me Up fondöteni her yerde aradım bulamadım kısmet Eskişehir'deymiş. Oradan alıverdim, bendek, numara 100 Ivory. En kısa sürede onu da yazacağım, ayrıca aramız çok iyi :)


Evimize yeni bir üye katıldı, bakar mısınız açelyalarımız ne güzel :)


Çok sevgili arkadaşım Kozmetik Aşığı beni çok iyi analiz etmiş, harika hediyeler almış :) Pek bir mutlu oldum.


Bol çiçekli demiştim değil mi? Ben görevdeyken çiçeğim solmuş, bizlere ömür olmuş. Oda arkadaşım da bu tatlı kaktüsü almıış bana. İmren çok teşekkür ederim :) Takvimim de en baykuşlusundan :)


Yves Rocher alışverişim de geldi 9.90TL'ye bu kadar şey almış olmak mucize.


Kozmela'da da indirim olunca RT fırçalar kaçmaz dedim. Alıverdim, dayanamadım :)


George Orwell 1984'ü okudum, çok ama çok beğendim. Geç kalmışım okumaya, siz geç kalmayın okuyun diye yazıyorum :) Eminim çoğunuz okudunuz ama :))


Kozmetik Aşığı BB Krem arayışlarıma yetişti ve sayesinde Missha BB Krem aldım. Yorumlar gelecek :) Daha kulanmaya başlamadım :)


Bu da son çiçeğimiz :) Çok güzel değil mi bu lilyumlar :) Bütün odamızı kapladı kokusu, miss :))


15 Şubat'ta Kardelen Blog tarafından yapılan blogger buluşmasına katıldım. Kübra'ya çok ama çok teşekkür ederim. Harika bir buluşmaydı. :)


Benden bu haftalık bu kadar  :) Haftaya görüşmek üzere...

Sevgiler
BV

4 yorum:

  1. Heheh güle güle kullan tatlım=) Yorumları bekleriz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allığı kullandım bile şahidim var :D Bu arada dün Missha'ya bakayım dedim detaylıca, ne yazıyor biliyor musun :( yağlı ciltlere uygun değildir. Parlama yapar, geri vermek de istemiyorum. Pudra ile destekleyip kullanacağım artık :(

      Sil
    2. Ben de üzerine hep pudra kullandığım için parlama sorunu hakkında bi fikrim yok tatlım ya:/ olmadı transparan pudra geçersin zaten hiç ağırlığı filan olmaz;)

      Sil
    3. O zaman yaşasın Rimmel Stay Matte :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)