10 Şubat 2014 Pazartesi

Maybelline - The Falsies Flared Mascara


Merhabalar,
Bugün karşınızda sevmeye çalıştığım fakat bir türlü sevemediğim bir ürünleyim:Maybelline The Falsies Flared Mascara. Bu ürünü o kadar çok öven oldu ki ben de hemencecik aldım. 



Yaşadığım sıkıntıdan bahsedecek olursam eğer ben normalde rimeli sürdüğümde sürekli bulaşma yapması kurumuyor ki anlamadım. Düzgünce sürüyorum sonra ardından hop gözümü açıp kapıyorum. Her yer kömür karası olmuş. 3-4 sefer kullandım hepsinde aynı oldu, hele acelem varsa riske bile girmiyorum. Benim kirpiklerim uzun ve yoğun sanırım bu yüzden kirpikleri benim gibi olanlar tercih etmemeli.

   


Eğer kısa daha seyrek kirpiklere sahipseniz tam size göre olabilir bu rimel ama ben sevmedim. Almam bir daha. Ama siz almak isterseniz 15 TL civarında olması lazım fiyatı, bir de indirime getirirseniz, oh mis :)

Sevgiler
BV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)