20 Temmuz 2014 Pazar

Instagram Pazarı #24

Merhabalar,

Herkese harika bir pazar geçiriyordur umarım :) Ben evde yatmayı tercih ettim bu da benim için harika bir pazar demek zaten. Haftanın nasıl geçtiğini anlamadım, 3 gün izin alıp bir kaç kişisel işimi hallettim. Bol bol da dinlendim. 

Bu kitapları okuyacağımı söylemiştim yalan yok birini okudum :)) Haftanın son üç günü izin alınca diğerleri işte kaldığı için başka bir kitap daha bitirdim. Yani üç yerine iki kitap bitti :) Bu hafta kalan ikiyi okurum inşallah!


Çok hoşuma giden bir uygulama indirdim Breeze adından sizinle de paylaşmak istedim. Doğa seslerini birlikte ya da tek tek istediğiniz temayla dinleyebiliyorsunuz. Çok dinlendirici :)


Blogta bir karşılaştırma yazısı vardı bu hafta, geçmiş yazılarımda bakabilirsiniz gözünüzden kaçtıysa eğer.


Yeni ayakkabılarımla aşk yaşar oldum :) Son haftalarda hep onu giyiyorum. Hem çok rahat hem de güzel :)


En sevdiğim tatlı :)) Anam beni Fransız doğurmuş da haberim yok, aslında bezeyi de severim. Bu tür tatlılar hoşuma gidiyorum sanırım. Diğer türlü pek aram yok çünkü tatlıyla filan :)


Bu hafta da böyle geçti işte :)
Sevgiler
BV

2 yorum:

  1. Ama çok güzelmiş ayakkabılar :)
    Güle güle kullan ve kitapları ihmal etme canım benim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Kitapları da muhakkak okuyacağım :D

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)