15 Temmuz 2014 Salı

Maybelline-Affinitone ve Fit Me Kapatıcı Karşılaştırma

Merhabalar,
 
İlk defa bir karşılaştırma yazısı ile karşınızdayım. Maybelline markasına ait iki kapatıcı, biri -Affinitone- Türkiye'de satıştayken diğeri -Fit Me- Türkiye'de satışta değil. Ben de ikisini karşılaştırayım dedim. Firmalar neden böyle bir politika izliyor hala anlamış değilim ama bakalım bir fark var mı? Belki Baby Lips'lerden sonra Maybelline bu ürünü de getirir, belki de gerek bile kalmaz :) Yine de denemek isteyip yurtdışından alırsınız ya da Instagram hesaplarından o yüzden ben elimdeyken yazayım istedim :p
 
Fit Me bana hediye geldi öncelikle onu belirteyim. Ezgi'ye buradan da tekrar teşekkür ediyorum bu güzel hediyesi için :) Affinitone'u da bir indirimde denemek için almıştım.
 

Fit Me'den başlarsak eğer bendeki 15 numaralı en açık rengi (Çok tuhaf bir sıralama yapılmış ki değinmeden geçmem mümkün değil normalde 15 en açık ton evet ama 10 da var böyle olunca 10'u açık sanıyoruz fakat renk sıralaması açıktan kokuya olmak üzere 15 10 25 20 30 35. Maybelline neden böyle yaptı mutlaka mantıklı açıklama vardır -umarım- ama ben çözemedim. Yurtdışından siparişle görmeden alacaksanız buna dikkat etmenizde fayda var). Likit yapıda bir ürün, sünger bir aplikatörü var bu sayede uygulama kolaylığı sağlıyor. Saten bir bitişi var ve orta seviyede kapatıyor. Ambalajı da çok estetik bence.
 
 
Affinitone'un rengi ise 2 numara yani en açığın bir koyusu. Yapısı likit ama Fit Me'ye göre biraz daha kremsi bir yapıda. Yine aynı şekilde sünger bir aplikatörü var ama aplikatörler biraz farklı onu da ilerleyen fotoğraflarda görebilirsiniz. Yine Fit Me gibi saten bir bitişe sahip ve kapatıcılıkları nerdeyse aynı. Affinitone'un ambalajı bence güzel değil :p

 
Affinitone  en açık rengin bir koyusu ve Fit me en çık renk kendi ürün sıralamalarında fakat baktığımızda ikisi de aynı rengi verdi. Alacaksanız da buna dikkat etmenizde fayda var.

Üstteki Affinitone, Alttaki Fit Me
Yukarı da gördüğünüz ürünleri fırçasıyla birer kez sürerek elde ettim ve aşağıdaki fotoğrafta Affinitone'nun fırçası daha büyük gibi görünse de Fit Me'nin fırçası ile daha çok ürün alınıyor. İki fırça da bu şekilde ayrıca, Fit Me fırçası burada fark atıyor işte açılı ve güzel bir uygulama yapan yumuşak bir süngere sahip ama Affinitone yuvarlak ve sert bir fırçaya sahip, pek beğenmediğim özelliği de bu oldu.
 
 
Benim bu iki üründen çıkarımım şu şekilde kalıcılık olarak nerdeyse aynı, kalite ve duruş kullanım süresi de pek fark etmiyor. Belki içerikleri bile çok benzerdir. Tek gördüğüm fark ise ambalaj ve süngerli aplikatörde. O da çok önemli bir şey değil ama Affinitone bu özellikle kalite olarak bir tık gerisinde kalmış oluyor Fit Me'nin.

 
 Türkiye'ye gelse Fit Me yaklaşık aynı fiyatlarda olur Affinitone ile belki bir kaç lira bir fark olur.  Affinitone da olsa Fit Me de olsa bence uygun fiyatlı alınabilecek en iyi iki kapatıcı. Sizin bu konuda düşünceleriniz neler, sizin önerebileceğiniz kapatıcılar var mı?
 
Sevgiler
BV

25 yorum:

  1. Henüz Fit me deneyemedim ama sanki denemesem de olurmuş gibi hissettim yazında çünkü elimde affinitone var zaten 😊😊😊 Çok güzel bir karşılaştırma yazısı olmuş ellerine sağlık 😊 😊 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek gerek yok cidden aman aman farklı bir ürün değil :) yazıyı da beğenmene ayrı sevindim, teşekkürler^~^

      Sil
  2. bende de affinitone var ben pek memnun kalmadım, fit me yi çok övüyorlar diye instagram hesaplarından almayı düşünmüştüm iyi ki almamışım, faydalı bir yazı olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet orta kapatıcılık için gayet iyi ama sen biraz daha iyi bir kapatıcı istiyorsan hafif gelmiştir, o yüzden Fit Me de aynı Affinitone ile :)

      Sil
  3. Renk olarakta fark yok o zaman denemiyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. ince çizgilere dolma konusunda birşey yazmamışsın ama gün içinde böyle çizgi çizgi duruyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben de pek çizgilenme yok hatta hiç yok yaşımdan kaynaklı olarak o yüzden bu durumu deneyimleyemedim maalesef ama yapısı hafif olduğu için çok dolma yapacağını düşünmüyorum :)

      Sil
  5. Ben de Fit me almayi dusunuyordum ama fark yoksa pek gerek de yok. Canim buvarada bildigim kadari ile fit me 'nin 10 numara light rengi de var. En acik rengi o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitesinde baktığımda 15,10 dan önce geliyor ben de hem ondan hem de alırken en açık ton hem de Ezgi öyle dedi diye aklımda kalmış sanırım :)) niyeyse kendi sitesinde 15 10 25 20 30 35 diye geçiyor :/ teşekkür ederim uyardığın için :)

      Sil
  6. Bazi urunleri sirf Turkiyede yok diye istiyoruz aslinda bu yararli yazinda bunun kaniti olmus canim ellerine saglik karsilastirma yazilarina bayiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum çoğu ürün Türkiye'de yok diye bize güzel harika geliyor ama bariz bir farkları da yok. Baby Lipsler de öyle oldu zaten bu gelirse yine öyle olur :))

      Sil
  7. Tatlıcım güle güle kullan ne demek=) Bendeki 10 ama bu renkten 1 tık daha koyu, cidden saçma bi sıralama yapmışlar:) Affinitone ben de pek kalıcı olmamıştı o yüzden Fit me yi merak ediyorum hala açmadım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Affinitone'u beğenmediysen aynı fikirde olacaksın gibi Fit Me de aynı nerdeyse :( Ben anlayamadım bu numaralandırmaları :) kafam çorba oldu :o

      Sil
  8. tatlım ben suanda rimmel london wake me up kapatısıcısını kulalnıyorum gayet memnunum bunlarıda merak etmedım degıl umarım en kısa surede ulkemıze gelır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmel London da güzel deniyor, ben de fondötenini beğenmiştim. Bunlar bitince indirimde bir tane ondan kapmak var zaten :) Umarım gelir de herkes en azından dener rahatça :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  9. sana ödül verdim kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, seve seve aldım kabul ettim ödülümü :)

      Sil
  10. Şu an kullandığım ve ilk kapatıcım olan kapatıcı Essence Match 2 Cover.Göz altını kapatma konusunda iyi diyebilirim.
    Bundan sonra yeni kapatıcılar denemeyi düşünüyordum ve sayende Maybelline'den çok bir şey beklememem gerektiğini görmüş oldum.Güzel bir karşılaştırma yazısı olmuş tatlım,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok büyük beklentiye gerek yok :) ama yine de indirimde filan alırsan denersin belli de olma :) beğenmene de sevindim <3

      Sil
  11. Harika bir yazı olmuş. Ellerine sağlık. Bir takım ürünlerin bu kadar ünlü olmasının sebebi Türkiye'de olmaması. Olmayanı istiyoruz maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) bence de Türkiye'de olmayınca ürünler kıymetli geliyor :)

      Sil
  12. merhaba :) ben çok uzun zamandır maybelline affinitone kullanıordum fakat göz çevremde bir süre sonra kuruluk başladı ve artık bırakmam gerektiğine karar verdim. yoğun araştırmalardan sonra loreal true match'e geçtim ve baya yoğun bir kapatıcılığı var memnunum yani :) tavsiye ederim. beklerim bu arada www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim aşırı yağlı canım o yüzden hissetmiyorum ben hiç kuruluk ama dediğin gibi Loreal de güzelse aklımda bulunsun :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)