31 Temmuz 2014 Perşembe

NARS Larger Than Life Lipgloss-Odalisque

Merhabalar,
 
Güzel bir bayram tatilinden sonra yeniden birlikteyiz. Bugün karşınızda Nars-Odalique Lipgloss var. Hem eksisi hem de artısı bol bir ürün kendisi.
 
 

Harika bir renge sahip çok yumuşak sütlü kahveye kaçık bir şeftali tonu kendisi. Harika bir nude lipgloss. Son zamanların favorisi olabilecek kadar güzel bir renge sahip. Kalıcılığı, sürülünce sabitlenmesi ve diğer glosslar gibi zamanla dudak kenarlarında birikmemesi en sevdiğim özelliği. Lipgloss olsa da güzel bir nemlendirmesi var. Simli ve ışıltılı olmadan kendine has parlaklığı ile hem sade göz makyajları hem de iddialı göz makyajları ile uyum sağlaması da cabası.
 
Sevmediğim yanları ise bit kadar fırçası! Alırken neden dikkat etmedim bilmiyorum ama o kadar küçük bir fırçası var ki normal küçük fırçalı ürünler bile dev fırçalıymış gibi görünür oldu gözüme. Biraz daha büyük olmalı o kesin. Ayrıca sürüldüğünde kalıyor ve kenarlarda toplanma yapmıyor demiştim bu durum yapışkan yapıyla sağlanmış ama biraz fazla yapışkan rahatsız etmiyor aslında taa ki bir şey yemeğe kalkışıncaya kadar... Bir kere simit yeme gafletinde bulundum, dudaklarım susam kaplandı ve susamları çıkartırken de dudağımı yoldum resmen, o derece :(


Bu da dudaktaki duruşu. Gerçekten güzel duruyor değil mi :)

 
Bir de içerik listesi var ki Google'dan aldığım ayrıca paylaşmak istiyorum.
 
- Hydracire – bitkisel ekstrelerden elde edilmiş 100% bal mumu sayesınde hafif bir yapıya ve likid nemlendirici özelliğine sahip.
- Kalpariane – Kolajen ve anti-aging özelliği sayesinde hem elastin sağlar hem de nemlendirme ve yenileme özelliğine sahip.
- Volulip – içerisindeki doğal peptidler sayesinde dudakların dolgunluğunu artırırken içeriğindeki hyaluronic asit sentezleriyle dudakları nemlendirir ve renklerin kalıcılığını sağlar.
- Rice Lipids – nemlendirme, kolay ugulama ve dudağı bir fılm gibi sararak kalıcılığı saglar.
- Jojoba Oil – vitamin e sayesinde antioksidan özelliği ve cildin elastikiyetini sağlar.
 
 
 Ben genel olarak seviyorum bu ürünü artısı ve eksisiyle :) NARS ürünleri Sephora ve NARS'ın kendi mağazalarından alabilirsiniz. Benim aldığımda fiyatı 72-73 TL gibiydi ama son bir zamlar geldi, son durum nedir bilmiyorum.
 
Sevgiler
BV

8 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş pek lipgloss insanı değilim ama keşke bu renkte bir ruj olsaydı eminim şahane olurdu.:)

    YanıtlaSil
  2. Dudaklarında çok güzel durmuş ciddeeeen=) Rengi çok tatlı da dediğin gibi fırçası bit kadarmış:) Çok yapışkan olması da kötü:( Merak ettiğim1-2 renk vardı Nars Lipglosslarda ama böyleyse yanaşmasam daha iyi gibi

    YanıtlaSil
  3. Ben kırmızıcıyım :))
    Güle güle kullan sana çok yakışmış canım benim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severim kırmızıyı ama gözlerde ağır bir makyaj olunca bu tonlar da tam kurtarıcı <3

      Sil
  4. Bilgilendirme için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Bayanların aradıgı modeller takı ve zerafet konusunda bir numara www.mehlikam.com
    Gümüş yüzük , Gümüş Kolye , Gümüş bileklik , Gümüş küpe , Ücretsiz kargo 1 yıl garanti 7 gün içinde iade fırsatı'dahil her türlü ulaşım imkanı var her tür çeşit gümüş taki aksesuar çeşiti mevcuttur. Bulunmadıgı taktirde üretmekde
    mümkümdür Detaylı bilgi için:0533 013 80 26

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)