15 Aralık 2013 Pazar

Benefit - Hervana Allık


 Allıkların nirvasını olarak nitelendirebileceğim bir allık Benefit Hervana. Bütün allıklar bir tarafa Hervana bir tarafa.

Benefit Hervana is the my favorite blush. It can be understood from its name but it is the nirvana of the blushes.
 

 

O kadar doğal bir görümü var ki insan sürdüğünde ben sağlıklıyım diyor :) Çok güzel 4 ayrı tondan oluşuyor, bunların hepsinin karışımından da vücudunuzun alt tonuna göre uygun bir renk çıkıyor. Ben allığı kendime çok yakıştırmıyorum, sanırım haklıyım ki bu allığı da sürünce çok çok az bir şeftali ton oluşuyor sadece :)
 
This blush has so natural appearence. When you apply is to your cheeks, it can be easily said that you are so healthy. It has 4 different color, and when you use it the dominant color is appearing on your cheeks. I think blushes is not good on me therefore I don't prefer to use them frequently. However, I see that when apply this blush I am getting very soft peachy color on my cheeks like no blush applied.
 
 

Hervana: It is a good karma :)
 
Sevgiler
BV

2 yorum:

  1. gerçekten harika renkler, karışımının muhteşem duracağından eminim:)))ben de balm hot mama kullanıyorum ama bitince bundan deneyebilirim, iyi fikir verdin cnm:)))
    takibindeyim beklerim ben de bloguma

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle denemelisin harika bir allık senin vücut alt tonuna göre renk verdiği için de yakışmama gibi durum da olmuyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)