15 Aralık 2013 Pazar

Yves Rocher - Apricot Fruity Scrub


Herkese Merhaba, 
Bugün size kokusundan kullanmaya kıyamayacağınız harika bir üründen bahsetmek istiyorum: Yves Rocher Kayısılı Scrub :) 

Hello Everybody,
Today, I am going to  talk about product which you don't want to consume it because of its wonderful scent: Yves Rocher Apricot Fruity Scrub :)


 
Bu scrubu duşta kullanmayı tercih ediyorum. Yüzüme uyguladıktan sonra çok güzel bir temizlik ve gerginlik hissediyorum. O dayanılmaz, harika kokusuyla da banyo kayısı gibi kokmuş oluyor :) 

I prefer to use this scrub in the shower. After appyling to my face, I feel very cleanliness and lift on my face. Also, with delicious and inresistable scent my bathroom smells like apricot :)
 


Bu da yakından görüntüsü, içindeki kahverengi granüller cilde hiç zarar vermiyor.
 
This the detailed picture of scrub, is has brown granuls, they don't harm the face. 
 
Bu ürünü 16,90 TL'ye Yves Rocher'in internet sitesinden aldım. İlgilenenler, tık tık. 
  
Sevgiler
BV 

2 yorum:

  1. merhaba; bu ürünü ben de uzun süredir kullanıyorum ve çok memnunum. Özellikle kokusu harika! Blogumda da yazdım hatta :) beklerimm..
    http://pembeliseylerim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten harika kokan bir ürün :)) ben bayılıyorum kokusuna, arada kapağını açıp koklayasım geliyor. :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)