7 Aralık 2013 Cumartesi

StriVectin - SH Replenishing Cleanser

StriVectin markası Türkiye'de pek de yaygınlaşmamış ABD menşeili -bildiğim kadarıyla- sadece Sephora'da ve internet sitelerinde anca bulabileceğiniz bir marka.Böyle mükemmel bir markanın hala yaygınlaşmamış olduğuna inanamıyorum. Tez vakitte herkes öğrensin istiyorum :)

Öyle ki bence StriVectin'in kelime anlamı mucize:) StriVectin'in çıkarmış olduğu yüz temizleyicisi olan Replenishing Cleanser uzun araştırmalar ve denemeler sonucu gördüğüm en iyi temizleyici. 
 

Makyajdan sonra yüzünüzde artık kalmıyor, yüzünüz ipek gibi oluyor. Üşendiğinizde yüzünüzü sadece bu temizleyici ile yıkayıp tonikleme ve nemlendirmeden yatağa girmenize olanak sağlıyor. O kadar yumuşak kremsi bir yapısı var ki zaten görünce anlıyorsunuz cildinizi nasıl da yumuşacık yapacak. Cildim yağlı olduğu için çoğu zaman nemlendirici kullanmaya gerek bile duymuyorum. Çok da işime geliyor açıkçası :) Ben Sephora'dan 85TL'ye almıştım ama şimdi Dermomarket'e baktım indirimli fiyat olarak 72,25TL gösteriyor. 
 
Eğer siz de benim gibi uzun süredir temizleyici arayıp hala da bulamadıysanız aradığınız ürün StriVectin-SH Replenishing Cleanser :)

Sevgiler
BV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)