16 Aralık 2013 Pazartesi

Mim - Cümle Tamamlama :)

Herkese soğuk ama güzel bir pazartesiden merhabalar :)

Ahu beni mimledi, ben de yok hayır yapmam demedim. Deli miyim niye deyim :) Şimdi aşağıda kırmızı renkli yerler kalıp olarak geldi, mavi kısımlarını da ben doldurdum.

1- Elimden gelse blogumu daha erken açardım, çok geç kaldığımı düşünüyorum.

2- Kendi kendimi kontrol etmekte çok kötüyüm hele konu alışveriş ve ders çalışma ise birini yapmadan duramıyorum, birini de yapamıyorum.

3- Beni en çok kaygılandıran şey gözlerim, durumları pek de parlak değil.

4- Hayatımın en kötü anı (sanırım öyle bir an yok)


5- Yalnızken kitap okurum, müzik dinlerim, en çok da kafa dinlerim.

6- Nefret ettiğim rol yapan insanlar.

7- İşimi çok seviyorum, hem geziyorum, hem de işe yaradığımı hissediyorum.

8- kadınlar/ erkekler/ hepimiz insanız ayırmayalım kadın erkek diye :)

9- Hayat her şeye rağmen yaşamaya değer, iyisi de var, kötüsü de var mutlaka ama öyle tadı çıkıyor.

10 - Çocukken sarışın, yeşil gözlüymüşüm :) şaka şaka çocukken çok mutluydum şimdi de olduğu gibi

11- Başkalarının zayıf tarafı vardır mutlaka, önemli olan kendi zayıflıklarımızı bilip kabullenmek.

12- Yalan söylemek bazen eğlenceli bile olabilir, hele arkadaşları kandırma amacındaysak.

13- Her şey kötü gittiği zamanlar otur bir kahve iç, kafanı dinle, elbet yoluna girecektir.

14- Geceleri yorgunluktan bayılıp kalıyorum, ona uyuma denmez yani. 

15- Başkalarına göre ben çok panikmişim. Halbuki ne alakam var :)

16- Kurtulmak istediğim korku yükseklik korkum.

17- Bazen düşünüyorum da neyse ben en iyisi hiç düşünmeyeyim.

18- En çok utandığım şey geç kalmak.

19- Keşke ben iki yüzyıl önce doğsaydım.

20- Anlamıyorum neden bu kadar çok trafik var.

Çok güzel bir mim değil mi :) Benim ilk mimim çok da hoşuma gitti, isteyen herkesi mimliyorum ama özellikle Gizem'i mimliyorum :)

Sevgiler
BV

3 yorum:

  1. selam... bloğunu yeni keşfettim :) bloğumda yılbaşı çekilişi yapıyorum seni de beklerim :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkür ederim yaptigin icin. Bundan sonra her an mimlenebilirsin tarafimdan. ;)

    YanıtlaSil
  3. Seve seve her zaman hazırım mimlenmeye :)) çok hoşuma gitti, acayip zevkliymiş :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)