15 Ocak 2014 Çarşamba

Postcrossing - Ocak Ayı Kartpostal #2

Merhabalar,

İki tane çok cici kartım geldi Postcrossing'den ben de paylaşayım dedim :) Daha önceki Postcrossing yazılarıma buradan bakabilirsiniz.

İlki Amerika'dan geldi, Emily bana evinin çok yakında The Kentucky State Capitol'u yollamış, gerçekten güzel bir yer özellikle bahçesindeki renkli çiçeklere bayıldım, mimariden bahsetmiyorum bile :)




İkincisi ise Almanya'dan geldi. Berlin Katedrali:) Almanya'daki mimari yapılara özellikle gotik tarzdakilere hayran biri olarak bu kartpostal beni ziyadesiyle sevindirdi. Ah ah Köln Katedrali, şu anda en sevdiğim yapı kendisi. Üstüne tanımam. Baktıkça bakası geliyor insanın :)

Sevgiler
BV

2 yorum:

  1. Mayis 2013'de 4 günlük Berlin gezimde bu Katedral'in önünde durdum kaldim öylece. Harika gercekten de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görmek istiyorum, ben de geliyim olmadı :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)