11 Ocak 2014 Cumartesi

Yves Rocher - Dünya Bahçelerinden Duş Jeli Florida Greyfurtu

Hazır indirimler varken biraz Yves Rocher ürünlerinden bahsedeyim  istedim :) Kış çocuğu olduğumdan mıdır nedir bilmem ama böyle kışla ilgili her şeye bayılıyorum, soğuk hariç ama.
 


O yüzden de size bu güzel duş jelinden bahsetmeden geçemiycem :) Çok güzel bir greyfurt kokusu var, içinizi açan rahatlatan bir koku. Kokusu çok güzel diye bu indirimlerde Yves Rocher yeni Greyfurtlu Yüz Ferahlatıcı Sprey çıkarmış, onu bile aldım. O da süper rahatlatıcı kokuyor, en kısa sürede anlatırım onu da :)

 
Gelelim özelliklerine:) Dediğim gibi ferahlatıcı bir kokusu var, hiç iç baymıyor. Kalıcılık tabi ki duştan çıkana kadar :) Ama banyo bir güzel greyfurt da kokuyor o da ayrı. Köpürmesi normal bir sıkıntı yok, az miktarla verim iyi. Ben çok beğendim, doğum günü indirimim var. Alacak şeylere karar veremedim, belki yine duş jeli alırım. Bakalım :)

Sevgiler
BV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)