14 Ocak 2014 Salı

Mim - Fil Fareden Neden Korkar?

Merhabalar,
Çok güzel bir mim ile karşınızdayım. Mimin ismi sahibinin içinden geldiği için "Fil Fareden Neden Korkar" olmuş, ben seve seve yaptım mimi siz de okuyun bakalım vaktiniz varsa :) Eğlenceli ve bir o kadar da düşündürücü bir mim olmuş, ben beğendim.

En sevdiğiniz müzik türü hangisi? Neden? Bu türü kiminle tanıdınız? Ve bu türde son hızla kimleri dinlemeye devam ediyorsunuz?
En sevdiğim müzik türü diye bir şey yok ama nedense Türkçe müzik dinlemeyi pek sevmiyorum. Sözlere odaklanınca bazen İngilizce filan da dinleyemiyorum. Aslında en güzel sakin sakin klasik müzik ama o da sıkıyor beni bazen :) İçinde çok kayboluyorum notaların sanırım.




Konuyu müzikten açmışken devam edeceğim… Sizce “iyi müzik” diye bir şey var mıdır? Varsa nedir? Yoksa kişisel bir zevk meselesi olduğu için “iyi müzik” de kişiye göre değişir mi?  
İyi müzik vardır ve subjektiftir yani kişiden kişiye değişir. Hatta zaman ve mekanla da ilişkisi var.

En sevdiğiniz Türk ve yabancı yazarlar? (Ayrı kategoriler) Hangi kitabıyla tanıştınız ve başka hangi kitaplarını okudunuz? En çok hangisini beğendiniz? Neden?
Türk yazar olarak favorim Sait Faik Abasıyanık, kendisi benim gözümde betimlemeler kralı :) Havada Bulut kitabı ile tanıştım ve her canım sıkıldığında bir Sait Faik öyküsü okurum, çok iyi geliyor :)


Yabancı yazar olarak da Paul Auster. Biliyorsunuz zaten blogumun adının (buradan) bile isim babası sayılır Paul Auster :) Hangi kitabıyla tanıştım dersem Kehanet Gecesi, sonra da bütün kitaplarını su gibi okudum :)
 
 Paul Auster

En sevdiğiniz filmler? (En az beş tane) En sevdiğiniz diziler? (En az üç) Neden?
Çok film izleyen biri değilim sinemada bile sıkılırım, sağ sol hareket ede ede otururum. Ama mecbur gidiyorum çünkü pc başında film izlemek daha da işkence oluyor bana :) En sevdiğim film Conspiracy Theory ( Komplo Teorisi), şu Julia'nın spor yaptığı Mel'in de pencereden izlediği radyoda aynı şarkıyı bulup senkron şekilde Can't Take My Eyes Of You şarkısını söyleyişleri her zaman gözümün önünde beliriverir. Sonra Notting Hill ( Aşk Engel Tanımaz), You've Got Mail (Mesajınız Var), Toy Story (Oyuncak Hikayesi) 1-2-3, Despicable Me (Çılgın Hırsız) 1-2. Şu Minion'lara bayılıyorum, sarı kafalar :)))
Despicable Me

Dizi canavarıyım ama Dizi-Mag kapanınca pek bakmaz oldum anlamadım gitti :) Dizilerde en önemli koşulum 20-25dakikayı geçmemesi, sıkılıyorum napayım. The Big Bang Theory, How I Met Your Mother, 2 Broke Girls, New Girl, Mom, Dads. 6 dizi saydım ama ayıramadım içlerinden birini :)


The Big Bang Theory- Sheldon Cooper

Hayat felsefenizi üç-beş-on madde ile özetleyin desem? (seçim sizin)
Carpe diem :)
Sağlıklı beslen, bir yiyecek ne kadar güzelse o kadar zararlıdır.
Kötü kitap yoktur, harcanmış emek vardır. O yüzden bütün kitapları oku, yarım bırakma.
İstediğimi almazsam çatlarım.
Ne işi yaparken mutluysam onu yaparım, beni mutsuz eden şeyi yapmayı bırakırım. 

Müziğe geri döneceğim, en sevdiğiniz 3 sanatçı/grup? Ve onların en sevdiğiniz 5 şarkısı hangisi? Neden?
Ne hoşuma giderse dinlerim. Öyle özel özel anlatacak bir şanatçı veya grup yok :(

Bana herhangi bir ülkenin müzik piyasasını uzun uzun anlatın. Ülke seçimi tamamen size kalmış.
Ben şanatçı veya gruplarla bile ilginemiyorum, o yüzden müzik piyasasanı hiç ama hiç bilmem :D

Sizce en güzel ve en kötü duygular hangileridir? Nedenlerini söylemeyi unutmayın!
En güzel duygu sevgidir, şefkattir.
En kötü duygu ise artniyet ve riyakarlık.

“Bu adam benim idolüm.” Dediğiniz biri var mı? Varsa kim? Yoksa olmak istediğiniz insanı bana siz anlatın.
Sanırım yok :)

Şu an neredesin, ne yapıyorsun ve bundan on yıl sonra nerede, ne yapacaksın? Bu hayattaki amacın ne abi? Ne için yaşıyorsun?   
Şu anda Ankara'da ailemle yaşıyorum, memur hanım modumdayım. Hayatımı ve işimi seviyorum :) 10 yıl sonra kafamda olan bir kaç planı gerçekleştirmek istiyorum, aynı kurumda da kalabilirim başka bir kuruma da geçebilirim. Ama isteklerimi gerçekleştirmeye çalışacağım. Hayatımı istediğim gibi yaşamak ve kendim için yaşıyorum. Her şeye rağmen de hayatımı çok ama çok seviyorum :)

Ben bu mimi yaparken çok eğlendim, umarım sizin de hoşuna gitmiştir. :) Beni mimlediği için Ahu'ya da çok teşekkür ederim.

Not: Görseller alıntıdır.

Ve beni uzun uzun düşündüren kısım :) Kimleri mimledim bakalım.


Sevgiler
BV
      

7 yorum:

  1. Eneeeem keyifle okurken sonda adımı gördüm birdeeeen=) Hemen hazırlıyorum :-*

    YanıtlaSil
  2. Mimlendigimi yeni gordum! Sevgili Kozmetik Asigi da mimlemis en kisa zamanda bir post hazirlicam, sorulari cevaplamak icin heyecan yaptim bile! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne dikkatsizim cidden ikimizde mimlemişiz artık mecbur yapcaksın:P :)

      Sil
    2. Artık kesin yapması lazım :) 2 kere mimlendi sonuçta, değil mi Bayan Bakımlıcığım :D

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)