28 Mart 2014 Cuma

Batiste Kuru Şampuan

Merhabalar,
 
Bugün size zor gün dostu, kurtarıcı kuru şampuanlardan bahsetmek istiyorum. Benim saçlarım kuru, çok çabuk yağlanmaz, 2-3 gün dayanır ona rağmen ben bu ürünü kullanıyorum. Makyaj Maceraları'nın hediyesiydi, ona da ayrıca teşekkür ediyorum, sayesinde tanıştık. 5 farklı türü olan bu kuru şampuanın bende olanı Tropical, kokusu çok güzel: hindistan cevizi ve egzotik kokulu olarak geçiyor.
 


Ben bu ürünü genelde vakit darlığında kullanıyorum. Gerçekten saçtaki fazla yağlanmayı ve parlamayı alıyor, üstüne hacim veriyor. Denizshares videosunda anlatmıştı, tam da onun dediği gibi sıkıyor füvv saçlar güzelleşiyor, hacimleniyor. Benim ihtiyacım yokken ben bile hoşlandım durumdan düşünün yani :)

 
Kullanımına gelecek olursam, ürünü 25-30 cm mesafeden sıkıyorsunuz eşit miktarda, ardından sık dişli bir taraklı ürünü dağıtıyorsunuz. İlk başta un gibi oluyor kafanız ama korkmayın :D Ardından tarakla taradıkça, saç emdikçe düzeliyor, ve bu kadar basit bir yolla temiz ve hacimli saçlar elde ediyorsunuz :) Fark ettiğim bir sorun var pudramsı yapısı nedeniyle saç diplerinde tıkama yapabilir, saçlarında dökülme problemi olanlar varsa yada hassas saç derisine sahipseniz buna dikkat etmenizi öneririm.

 
Batiste Kuru Şampuan bildiğim kadarıyla sadece Sephora'da var. Bana hediye geldi ama geçen gün baktığımda 50ml büyük boyu 13.50TL'ydi, inşallah doğru hatırlıyorumdur. Siz bunları okurken ben Aksaray'a gidiyor olacağım, Tuz Gölü'nden öpücükler :D
 
Sevgiler
BV

7 yorum:

  1. Canım benim,güle güle kullan :*
    Ben henüz Batiste'yi denemedim;ancak birçok olumlu şey duymuştum.Bunlara seninki de eklenince denemek farz oldu :)
    Ayrıca iyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kuzucum, dene mutlaka sen de :) nasıl kıydın da yolladın sen bana yaaa, kıyamam ki hiç :D

      Sil
  2. Batiste hem yabancı hemde türk blogger, youruberlardan çok duydum, deney yapıyor mu bu marka ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batiste'den resmi açıklama buldum canım, hayvanlar üzerinde test yapmadığımızı gururla söyleyebiliriz diyor :) çevirdim tabi onlar böyle dememiş :DDD gönül rahatlığı ile alabilrisin

      Sil
  3. Daha önce Isana denemiştim ve hiç memnun kalmadım. Batiste' e bir şans vermek lazım sanırım :) Bu arada seni Alice'de görüp takibe aldım. Bana da beklerim ;)

    http://grumpywitchh.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin bir şansı hak ediyor, Isana'dan muhakkak ki farklıdır :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)