7 Mart 2014 Cuma

Tanya Burr by Eye Candy Lip Gloss

Merhabalar,
 
Youtube'un ünlü gurularından Tanya Burr kendi adını taşıyan lip gloss ve ojeleri piyasaya yeni yeni sürmüşken ve daha taze duyulmaya başlarken biz Kardelen Blog sahibi Kübra sayesinde önceden deneyimlemiş olduk :) Kübra ve Cloud10Beauty'ye çok çok teşekkürler :)) Benim paketimden  "First Date" isimli uçuk pembe tonlarındaki lip gloss çıktı. Lip gloss gerçekten çok şık ve kullanışlı bir ambalaja sahip. İlk bakışta kalbimi çalmayı başardı :)

 

Vaadleri ise süper nemlendirme, parlaklık ve zengin renk seçeneği. Bence gerçekten çok güzel renkleri var tam yazın kullanmalık :) Şansıma bana çıkan renk tenime hiç gitmedi. Keşke başka bir tonu çıksaymış da doya doya kullanabilseymişim, hazır yaz da geliyorken :)


 

Rengi hariç çok beğendim ürünü, nemlendirmesi harika. Sürümü çok kolay ve aplikatörü sayesinde çok pratik. En önemlisi de yapış yapış bir his kalmaması :) Bir de çoğumuz için önemli olan detay çok ama çok leziz bir kokusu var.

 

Bu ürün gerçekten güzel ve vaadlerini yerine getirince aklım ojelerine da kaymadı değil yani :) Hatta ojeyi alırken yanına bana daha uygun bir lip glossu da ekleyebilirim gibi geliyor :)) Ama önce kozmetik diyetimiz bitsin :D Siz de bakmak isterseniz Cloud10Beauty için tık tık :)  

Sevgiler
BV




11 yorum:

  1. Keşke bana çıksaymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanırım dersen sana getireyim mi :)

      Sil
    2. Getir :)
      Bende sana ren ürünlerini getireyim :)

      Sil
    3. yok kuzum karşılığında bişey getirmene gerek mi var :) bişey getirirsen vermem :D

      Sil
    4. Hım tamam o zaman :)

      Sil
  2. Ya şu gloss lar la bi türlü barısamadım nası yapış yapış his bırakmıyor ki vıcık vıcık bişi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzelmiş merve valla, hiç öyle yapış yapış olmadı :) ciddi diyom bak :D

      Sil
  3. yaa çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. Yakışmadı mı?? Çok güzel duruyo! Acaba karanlık olmuş biraz o yüzden mi bilemiyorum:p Ama gayet rujların üstüne filan da sürülebilir ne şanslısııın=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz tenimi soldurdu :))) artık sena güle güle kullanacak :D

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)