1 Mart 2014 Cumartesi

Şubat Alışverişim

Merhabalar,

En sevdiğim yazılarımdan biri o ay aldıklarımın yazısı :) Bu ay alışveriş yapmış olabilirim kabul ama öbür ay hiç olmayacak :) Sebebi ise Kozmetik Aşığı ile başladığımız 10 ürün bitirme projesi, yazısı için tık tık. Bir kaç hediye alacağım onları yazarım belki, bir de ihtiyaçları :)))

Şimdi bakalım neler almışım :) Bu listeyi mart ayında göremeyecek olmam ne kadar acı :( :p

1. Watsons
Fotoğraftan da belli olduğu üzere bu alışveriş tam ihtiyaç alışverişi :)) Bu ay genelde ihtiyaca yönelikti hep :)) mi acaba??


2.The Body Shop
The Body Shop ürünlerini genel olarak severim ama son yıllarda eski doğallıkları kalmadı gibi geliyor bana. Satsumalı Body Butter'ı çok sevdiğimi hep söylerim, hatta yazısı da var, tık tık :)) Papatyalı Makyaj Temizleyici'yi ilk kullanışım, aramız iyi şimdilik. Yazarım detaylarını blogda ilerleyen zamanlarda :))


3.Watsons 2
Yine bir ihtiyaç alışverişi daha :))) 


4.Watsons 3
Ne kadar çok Watsons alışverişi var değil mi? Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu da görmüşken aldım, aslında hepsinde amacım Wake Me Up aramaktı :)) 


5. Watsons 4
Onu da buldum sonunda :)) Yaşadığım Ankara'da değil de Eskişehir'de buldum. Neler çektim bulup da alana kadar yani :)) Yazısını da yazdım, tık tık :)


6.Yves Rocher
Ballı Yves Rocher kampanyasından ganimetlerim :)) 


7. Kozmela
RT fırçalar Migroslara gelince Kozmela'da karışı atak fiyatları indirdi ben de bu cicilere sahip oldum :) Sonuç halk yine zararda :))


8.Missha
Missha Perfect Cover BB Krem hep aklımdaydı, Kozmetik Aşığı'nın da tavsiyesiyle aldım, daha çok yeni kullanıyorum. Yorumlar için çok erken. Numunelerden BB Krem gözükmüyordu, Missha harikasın diyorum :))


9.Sephora
Klasik The POREfessional ve BADgal göz kalemi alışverişim, bu dayanamayıp yazmıştım, detayları için tık tık. 


10. Fresh Line
Fresh Line'a kardeşimin siparişini almak için gitmiştim, gitmişken arkadaşıma saç dökülmesine karşı etkili olan şampuanını da aldım. Çok etkili ve iyi olduğu söyleniyor, kendime de Garden Mask aldım. Ve süper olduğunu söyleyebilirim şimdiden :)))


11.Lensmarket
Miyop olarak hayatımın lens ve gözlüklere bağımlı geçiriyorum :(( Bu da günlük lens alışverişim, günlük lenslerle ilgili detaylı bir yazım da var, tık tık :)))



12. Fresh Line

Ve size çekiliş de hediye edeceğimiz Nar ve Vanilyalı Vücut Seti'nden ben de aldım ki kullanıp size ilerleyen vakitlerde daha iyi anlatayım :)) Bu sarı kutuda da Fresh Line'ın bana hediye ettiği lip balm var hem de çikolatalı, denemek için sabırsızlanıyorum. 


Öbür ay böyle bir yazı yazamayacak olmak beni çok üzüyor :/ ama napalım önce 10 ürün bitirmem lazım :)) 

Sevgiler
BV

22 yorum:

  1. Öbür ay da,"önceki al çok şey almıştım" deyip onlarla avunursun artık :) Hepsini güle güle kullaaan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım öyle diyeceğim :( ne kadar acı yaaaa :D

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini =)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy özendim valla :)) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. çikolatalı lip balm hakkındaki görüşlerini merakla bekliyorum tatlımm :) güle güle kullan hepsini missha'yı çok seviceksin eminim! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merak ediyorum, şimdi elimde burt's bee var, project pan'de bitirmeye çalışıyorum :))) başka lip balm görmüyor gözüm :))

      Sil
  5. Gözüm gönlüm açıldı <3 Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) öbür ay olmayacak bu görüntü ne acı ://

      Sil
  6. Oy hepsi harika,içim açıldı. :)) Güle güle kullan hepsini canım beniim.
    Mimledim seni bidee :) http://tekaska.blogspot.com.tr/2014/03/mim-eglenceli.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)) mimi de yapmamıştım en kısa sürede yapacağım, mim için de ayrıca teşekkür ederim :))

      Sil
  7. Yazinizi gorunce deginmeden edemeyecegim kozmelanin hediye tester urunlerine hic birimizin ihtiyaci yok testersiz yasayamayacak degiliz fakat online satis siteleri okadar fazlaki belkide tercih ettigimiz sitelerde bu bile fark yaratiyor yeni bir urunu deneyimlemek ihtiyaca yonelik begenirsek tam boyunu almak gibi bu zamana kadar 4 kere siparis vetdim kozmeladan her seferinde 3 hediye testerlerimda seceneklerim.dandik kolonyalardan oteye gidemedi hicmi yenilemiyorlar tester urunlerini diye dusundukce bakiyorumda bir cok blogda cokta farkli testerlar gonderiliyor blogerlara farkli bloger.olmayanlara farkli bu satis politikalarindan dolayi kozmelayi kiniyorum.
    Aldiklarinizi iyi gunlerde kullanin malesef bu durum istagram saticilarindada birkac kez basima geldi kozmelaya kizginligimdan burada cemkirmis bulundum lutfen kusura bakmayin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben seçerken de kolonyalar vardı ve ben de iki kere mail attım neden böyle diye dönüş olmadı, üstüne ben de artık testerı salla fırçalara odaklan diyerek aldım, ayrıca da sipariş de notlar kısmına not olarak, yağlı ve akneye meyilli cildim var bioderma yollar mısınız diye yazdım. Ona istinaden yollamışlar. En öenmlisi de blogger ayrımı yapıyorlar mı bilmem ama ben demedim bloggerım diye veya bana yollayın da demedim. Hatta başka arakadaşın hesabından aldım. :) bu konuda için rAhat olsun. 3 ürünü seçme benim gibi not kosmında belirt :)

      Sil
  8. Yazinizi gorunce deginmeden edemeyecegim kozmelanin hediye tester urunlerine hic birimizin ihtiyaci yok testersiz yasayamayacak degiliz fakat online satis siteleri okadar fazlaki belkide tercih ettigimiz sitelerde bu bile fark yaratiyor yeni bir urunu deneyimlemek ihtiyaca yonelik begenirsek tam boyunu almak gibi bu zamana kadar 4 kere siparis vetdim kozmeladan her seferinde 3 hediye testerlerimda seceneklerim.dandik kolonyalardan oteye gidemedi hicmi yenilemiyorlar tester urunlerini diye dusundukce bakiyorumda bir cok blogda cokta farkli testerlar gonderiliyor blogerlara farkli bloger.olmayanlara farkli bu satis politikalarindan dolayi kozmelayi kiniyorum.
    Aldiklarinizi iyi gunlerde kullanin malesef bu durum istagram saticilarindada birkac kez basima geldi kozmelaya kizginligimdan burada cemkirmis bulundum lutfen kusura bakmayin.

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canım, fırçalardan bende istiyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, sen de al valla çok memnunum ben :)))

      Sil
  10. Hepsini güzel günlerde kullanman dileğiyle canım :)
    kozmela candır :)
    Misha bb kremi bende merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sana tester getireyim ben de var :) denersin ona göre sana da alırız missha ;)

      Sil
    2. Tamam canım şimdiden teşekkür ederim :))

      Sil
  11. Nisa! Yakaladım! İlk fotoda Neutrogena dudak balmı!Çok kızdım :@
    Diğerlerini güle güle kullan çok güzeller ^.^ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El kreminin hediyesi ya :)) hem de kuzene verdim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)