18 Mart 2014 Salı

Catherine Arley - Silky Touch Pudra

Merhabalar,
 
Aklımda çantaya atmalık bir pudra almak vardı, malum havalar ısınıyor. Bölgesel parlamalar artmaya başlar. Şansıma 8 Mart'taki mükemmel etkinliğimizde bu ürün de hediyelerimin arasında çıktı. Kısa süredir birlikte olmamıza rağmen çok severek kullanıyorumi bahsetmek isterim :)
 


Catherine Arley firması yılların getirdiği tecrübeden olacak ki o kadar hafif, mat ve pürüzsüz bitişli bir pudra yapmışlar ki bayıldım! Bendeki 2 numara, ilk başta tenime biraz koyu gelir diye düşündüm  ama tam oldu. Geldiği günden beri kullanıyorum.
 

 Kapatıcılığı gayet başarılı, bölgesel parlamaları matlaştırmada da etkili. Kokusu yok, o da bir artı. Tek sevmediğim yanı ise paketlemesi, bir tık daha kaliteli olsa tadından yenmez. 
 
 
Fiyatına göre süper başarılı bir ürün, üstelik Catherine Arley sitesinden 7TL gibi bir fiyata alabilirsiniz. Çok da makul :) Siz ne düşünüyorsunuz? Ben çok sevdim, apaçık ortada, kurbaa da sevmişti ama fotoğrafı çok kötü çıkmış koyayım mı bilemedim :) Koyayım ya :p
 
 
Sevgiler
BV

14 yorum:

  1. Güle güle kullan canm bende de var arada kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Catherine Arley pudralarına bayılıyorum. Bir çok markaya göre daha başarılı buldum. Çok hafif, insanın yüzünde ağırlık yapmıyor. Ben buçuklu olanlardan da kullanıyorum bazen. Ama onlar biraz simli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de aşırı başarılı bir ürün :) fiyat ve performans olayına bakınca, süper başarılı bir ürün :)

      Sil
  3. ilk pudram kendisi performansı oldukça yüksek gule gule kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel bir ürün, ben de severek kullanıyorum :)

      Sil
  4. C.A tam ürünleri ne yazık ki tam bir pazarlama eksikliği muzdaribi...Ürünleri fiyatlarına nazaran kaliteli ancak firma başarısız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın Hazelcim, kaliteli ürünler ama pazarlama ve satış sıfır. İnsanlar zor bulup alıyor. İnternet sitesi iyiymiş ama beğendim ben :D

      Sil
  5. Bende bugün sürdüm ama bana da biraz açık geldi rengi tatlım. Ürünü sevdim ama, gölgelendirme aydınlatma yapmak için kullanacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o zaman da uygun :) çok güzel bir ürün değerlendir bir şekilde :))

      Sil
  6. bendekide 5 sanırım ben bayıldım herşeyi süper ya ! en açık rengi değil galiba ama çok beğenerek kullanıyorum.güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) güle güle kullan sen de :))

      Sil
  7. İtiraf ediyorum hala bakamadım. Keremin 23 nisan hazırlıkları uff. Hala yorgunum. Poff . Tabikisi hepsi yalan.. Kullanıyorum bende sevdim kızlarında dediği gibi pazarlama stratejisi konusunda biraz daha çalışma ile ürünler hak ettiği değeri bulacak. Ben severek kullanıyorum diğer ürünlerini de. Annem ürünlere bakıp aaa bunlar benim kullandığım ilk markanın ürünleri deyince tamamdır dedim anne onayını da aidık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten öyle çok güzel bir ürün :) diyorum ki ben mi el atsam acaba pazarlama işine :D macera işte :))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)