26 Mart 2014 Çarşamba

Happy Box'la Gelen Mutluluk - Gizem'in Saksısı :)

Merhabalar,
 
Geçen haftalarda Kitap ve Kozmetik bloğunun sahibi Hazal çok güzel bir etkinlik yaptı ve şansıma Gizem'in Saksısı çıktı :) Biz Gizem'le sürekli muhabbet halindeyiz, pek severim kuzucuğumu ondan da daha bir heyecan ve gerginlik oldu ne yapsam ne etsem, neler göndersem diye. İşin kötüsü o aralarda da pek yoğundum, biraz erken yolladık biz :)
 
Böyle tatlı ve şirin bir Happy Box geldi bana :)
 
 

Açınca da böyle güzel notlarla karşılaştım, her hediye için ayrı ayrı notlar vardı :)

 
Burada da hediyelerimin topluca bir fotoğraf :) En çok Oriflame Göz Jeli'ni merak ettim, saç bandımı da kullanıyorum evde yüzümü yıkarken veya maske yaparken çok kullanışlı oluyor :) Baykuşlu bileklik ise fazla da söze gerek yok Nisa=Baykuş :D Watsons'tan da 5TL değerinde hediye çeki :D Gizem beni çok şımarttı :D Teşekkür ederim tekrar tekrar :*

 
Bir de detaylıca bakın cicilerime bence :))



 
Ben bu etkinliği çok ama çok sevdim, umarım siz de okurken zevk almışsınızdır :)
Tekrar Gizem ve Hazal'a da teşekkür ederim :)
 
Sevgiler
BV
 

16 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan bebik çok ciciler :D

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan canım, çok şirin bir hediye kutusu ;)

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullan canımcım :)
    çok çok öptüm :*

    YanıtlaSil
  5. Güle güle güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  6. Canım biraz geç oldu galiba yorum yapmam ama kusura bakma lütfen :(
    Hediyelerini çok beğendim yakın zamanda bende toplu bir yazıyla yayınlamayı düşünüyorum.
    Katılıdığın için çok teşekkürler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim böyle güzel bir etkinlik yaptığın için :) gizemim de çıktı ayrı bir şans :))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)