20 Mart 2014 Perşembe

Sephora Far - Smoky Black No:01

Merhabalar,
 
Bugün size en çok kullandığım far paletimden bahsedeyim istedim :) Sephora'dan almış olduğum bu palet nerdeyse yılını doldurmak üzere ve sürekli kullandım diyebilirim ama hiç ama hiç azalmıyor :) Baksanıza hiç azalmamış :D
 
 

Bir de şöyle kapağını açayım da iyice bakalım :)) 
 
 
Gördüğünüz gibi farları A-E arası harflendirip gölgeleri nasıl yapacağımız anlatmışlar, ben ikisini de yapmıyorum ama siz deneyebilirsiniz. Bazen de kafama göre tekini bile sürüp çıkıyorum açıkçası biraz ruh haliyle alakalı oluyor :D
 
 
 
Burada  da renkler ve Swatchları :)  Ben far bazı olarak Benefit Stay Don't Stray kullanıyorum, burada da onu koydum, ürünü de bir kere parmaklayıp sürüverdim koluma. Simli gibi duran gri yani D haricinden hepsinin pigmentasyonu iyi, o da simlerden kaynaklı biraz zor geliyor. Bir de E ile aynı çıkmış, aslında simleri var ama alamadım. Dediğim gibi zor geliyor, o da farda sim sevmediğim için  benim işime geliyor.
 

 
Dediğim gibi aldığım günden beri severek kullanıyorum, sizin de aklınızda böyle bir far paleti varsa değerlendirilebilir. Ne kadara aldım inanın hatırlamıyorum :) 
 

 
Kurbaa ile de renkleri pek uydu, çok şık durdular :)
 
Sevgiler
BV

4 yorum:

  1. Smoky far paleti istiyordum aklımda olsun bu o zaman;) Zaten bi farın azaldığını görmek için her gün kullanmak gerekiyormuş onu anladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir far, tavsiye ederim :)) evet ya farlar azalmıyor bir türlü anlamadım :D tek far al ömür boyu kullan durumu var resmen :)

      Sil
  2. Renkleri cok güzelmis arkasinda nasil yapilacagini anlatmasi da çok iyi bence :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)