2 Mart 2014 Pazar

Instagram Pazarı #4

Güzel bir pazar gününden merhaba,

Ne kadar bu güzel havaların ve baharın gelmesini istiyorsam, gelmemesini de bir o kadar çok istiyorum. Türkiye'nin dört bir yanına gittiğim için gördüğüm tek manzara susuzluktan ağlayan vatandaş. Onun dışında hiç bişey umurlarında değil, en çok onlar farkında yiyecek bir şey bulamayacağımızı bu yaz... İçecek su da tabii... Neyse çok da içinizi daraltmayım, ülke genelinde martın ilk haftaları yağış bekleniyor, inşallah barajlar dolar, tarlalar suya doyar. Amin!!!

Gelelim bu hafta Nisa napmış :) çok çalıştı, bu da gezmelere, bloglamalara engel oldu ama napalım :) gelelim fotoğraflara....


Fresh Line'dan bu ciciler benimle eve geldi :)))


İşler güçler durumu :)) geçen hafta yağan yağmur bizi bu hale getirdi, işler aksamadı ama :) Mavi galoşlarım son moda :)))



Geçen hafta Fresh Line ile birlikte çekiliş başlattık, işte size hediyelerimiz bu kutu içindekiler :)) 
Hala çekilişe katılmadıysanız, tık tık :)


Biliyorsunuz 10 ürün bitirme projesine başladım ama bitmeyen burt's bee sayesinde 10 ürün bitirememe projesi olacak. Adamlar güzel ürün yapmışlar ama bitmiyor ki ticari zeka sıfır :) 


Tuz Gölü'nden geçerken de bu fotoğrafı çektim, çok güzel bir gün batımı.... Sizinle de paylaşmadan edemedim :))


Bu hafta bir de uzunca merasimle fırçalarımı yıkadım :)) Şimdi tertemiz beni bekliyorlar, yarın işe giderken buluşuruz. Bugün evden çıkmama planıma sadık kalıyorum :))


Benim haftam böyle geçti, çalıştım ve yoruldum :) 
Beni Instagram'da takip etmek isterseniz, hesabım @bayanvertigo

Sevgiler
BV




3 yorum:

  1. benim burt's bees lip balmım da yaklaşık 2 yıldır bitmedi! :) gerçekten bitmeyen ürün yapmışlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fena bunlar :)) aynalara aşkımı ilan etcem de renk de vermiyor pek :)))

      Sil
  2. Merhaba blogum 1 aylık oldu bugün bir çekiliş başlatacağım yorumlarınızı bekliyorum.. :) iyi günler http://cemreycn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)