8 Mart 2014 Cumartesi

Fresh Line Mağaza Turu

Merhabalar,

Biliyorsunuz şu anda devam etmekte olan Fresh Line ürünlerinden oluşan bir çekilişim var, ben size taze ürünler vermek adına mağazada çekim yapmıştım ve gitmişken dayanamadım, mağazanın da fotoğraflarını dayanamayıp çektim bol bol. Çektiğim bu fotoğrafları da elbette sizinle paylaşmasam olmazdı, çatlardım :D 



Fresh Line ürünleriyle bir blogger buluşmasında tanıştım ve iyi ki tanışmışım diyorum. Fresh Line 1992 yılında Yunanistan'da kurulmuş ve kalitesiyle hemencecik ilerlemiş, büyümüş bir "Renksiz Kozmetik Firması". Firma genel olarak cilt, saç ve vücut bakım ürünlerine sahip. Ayrıca birbirinden güzel katı sabunları var. Hem doğal, hem temiz içerikli ürünlerinin olması hem de o kadar çok katkı maddesini eleyerek kaliteyi koruyabilmeleri ise ayrıca hoşuma gitti.


Yaz gelirken benim dikkatimi en çok çeken kısım APHRODITE Selülit Giderici/İnceltici Seri oldu :) Arada da bronzlanştırıcı seriler de gözümden kaçmadı. Hem de aşağıdaki gibi set halinde de alınabiliyor :) 



Cilt bakım ve saç bakım stantları da çok ilgimi çekti, zaten kardeşim TERPISCHORE serisini kullanıyor ve çok memnun :) Sivilceli ciltlere iyi gelen bakım serisi HERMES ise elimdeki cilt bakım ürünlerini bitirdikten sonra denemeyi düşündüğüm bir set. 




Ayrıca o birbirinden enfes sabunları yok mu tam bir görsel şölen! Özellikle bebekler için özel üretilmiş sabunlarıysa çok şirin, kullanmaya kıyamaz. Ben de Aegean Sea (Deniz Esintisi) serisinin sabununu kullanıyorum, nasıl mis gibi deniz kokuyor anlatmak mümkün değil :) Bu ürün unisex, beyler de kullanabilir ayrıca. Tam hediyelik, erkeklere hediye almak cidden zor. Bu güzel bir seçenek olabilir.




Vücut bakım ürünleri de gerçekten harika, benim favorim PHAEDRA. Harika bir vücut losyonu, hafif simli yapısı ile yazın kullanıma çok uygun. Üstelik çok hafif ve mis kokulu :)




POSEIDON serisi de oyy oyy :) Tam denizi hatırlatıyor insana, daha fazla konuşamiycam :D Denizi özledim ben!


Süngerlere de bayıldım, o gün alacaktım kendime aklımdan çıkmış :( İlk gidişimde kesin alcam. Doğal hiç işlenmemiş sünger. Cilt temizliği ve peeling için kullanılıyor. Yaklaşık 2 yıl dayanıyormuş bir tanesi, süper yani :)


Umarım mağaza turumu beğenmişsinizdir :) Ben çok eğlendim ve çok şey öğrendim, alıncaklar listem de baya kabardı  ama Fresh Line Fun Club Card var onunla da alacağınız 50TL ve üstü alışverişlerde %10 indirim uygulaması var. Ben bu işi çok sevdim. 

Fresh Line nerelerde var diye sorduğunuzu duyar gibiyim :)

Ankara 
Armada AVM
Panora AVM
Kızılay YKM

Eskişehir
Neo Plus

İstanbul
Cevahir AVM

 Ayrıca Online Satış Siteleri olmamasına rağmen mağazalara telefon açıp sipariş verebiliyorsunuz. EFT/Havale yoluyla ödemenizi yapıp aynı gün kargoya verilen ürünlerinizi bekliyorsunuz :) Daha detaylı bilgi için Fresh Line sitesine ve resmi Facebook hesabına bakabilirsiniz.

En önemlisi bu ürünlerin bir çoğuna çekilişime katılarak sahip olabilirsiniz, çekilişe katılmak için tık tık.

Sevgiler 
BV

6 yorum:

  1. Çok güzel bi yazı olmuuuuş! Bşiler alasım geldi ama dirinkkk "kozmetik diyeti!". Konjac süngeri ayıla bayıla kullanıyorum çok memnun kaldım ama hijyen durumları beni çok düşündürüyordu. Bu sünger 2 yıla kadar kullanılabiliyormuş peki her şeyi içine çekmiyor mu? Temizliği nasıl yapılıyormuş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım kozmetik diyetine ben de çok takılıyorum, hiç bişey alamadık resmen :) bir de süngeri gidince iyice detaylı soralım olur mu? ben de soramadım detaylıca o gün fırsatım olmadı, o 2 yıl bende de soru işareti, antibakteriyel filan olma ihtimali vardır belki :D hiç bilmiyorum ki :D

      Sil
  2. Nisa, birlikte ne zaman gidiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayarlayalım en kısa zamanda gidelim kuzucum :))

      Sil
  3. süngerini, apollo sabununu ve mavi papatya maskesini kullandım ve çok memnun kaldım :) daha çok mağaza açmalılar ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle daha çok mağaza açmalılar bir tane tunalıya şart mesela :D sünger de ilk alınacaklar listemde çok merak ediyorum çok :)))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)