11 Mart 2014 Salı

MAC - In Extreme Dimension Lash Maskara

Merhabalar,

Bugün size aldığım ilk günden beri severek kullandığım maskaradan bahsetmek istedim, kendisini burada behsettiğim sette bahsetmiştim. Hem günlük kullanıma hem de özel günlerde veya gece makyajlarında kullanıma uygun bir maskara.


Tombik bir ucu var ve ucunda gerçekten küçük boyutlarda ve yoğun olarak ufak çıkıntılar diye tarif edebileceğim bir fırçaya sahip :) Daha önce hiç böyle bir maskara denememiş ve görmemiştim itiraf edeyim :)


İlk sürüşte bile uzunluk verme açısından çok iyi eğer gözlük takarsam gözlerimi her açıp kapamamda gözlüğü süpürme söz konusu. İkinci katla birlikte hacim veriyor. Genelde özel makyajlarda ikinci katı geçiyorum.


Simsiyah bir renge sahip ayrıca dökülme ve akma yapmıyor. İlk sürdüğüm zaman da hemencecik kuruyor bulaşmıyor ki bu en gıcık olduğum şeydir maskarada!

Ben bu maskarayı sevdim, siz de bulursanız bir şans verin derim. Özellikle setlerle beraber uyguna geliyor fiyatları.

Sevgiler
BV

4 yorum:

  1. Mac'in bi rimeline şans vercem ama bakalım hangisi olcak:) Bu baya övülüyor kirpik yapıma da uygun duruyooo. Güle gülle kullan:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu olabilir şans vereceğin rimel çünkü gerçekten çok güzel :)

      Sil
  2. Fırçasını merak ettim.
    Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırçası çok güzel senacım kesin beğenirsin :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)