19 Mart 2014 Çarşamba

Rimmel London - Apocalips Lip Lacquer

Merhabalar,
 
Bugün nedense pek halsizim ve acayip bir üşüme var üstümde, umarım hasta olmuyorum. İçimi ısıtmak biraz da kendime moral depolamak amacı ile bu güzel Lip Lacquer yani sıvı ruj diye tabir edebileceğimiz üründen bahsetmek istiyorum.
 

Bendeki rengi 400 Big Bang, harika bir kırmızı, Ürünü ilk sürdüğümde ben beceremeyeceğim sanırım dedim çünkü sürümü çok zorladı, kusursuz bir görüntü elde etmek yaklaşık 10 dakikamı aldı :) Sürdükten sonra ise yaklaşık 6 saat dudağımda kaldı :) Bir kahvaltı, bir öğle yemeği ve bir kaç çay, kahve atlattı.

 
Sürekli kullanamayacağım kadar kırmızı olsa da ben çok sevdim. Mümkün olduğunca çok kullanmak ve iyi değerlendirmek istiyorum bu ruju, biliyorum beğenmeyeni çok ama ben şimdiden 500 Luna ile kesişir oldum :) Her an alabilirim.
 
 
Bu ürün 8 Mart'taki etkinlikte Watsons tarafından gönderilen kutu da çıkmıştı, fiyatından emin değilim ama Rimmel London ürünleri Watsons'larda gayet güzel fiyatlarla satılıyor.
 
 Siz denediniz mi, ne düşünüyorsunuz Apocalips hakkında? :)
 
Sevgiler
BV

12 yorum:

  1. çok geçmiş olsun.
    Makyajdan hiç anlamıyorum hele makyaj malzemelerinden. Bir allık ve bir rimelle 40 yaşına geldim:) Sizden öğrenecek çok şey var. Bu yaştan sonra artık sürmekte lazım bana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlısınız :) insan istedikten sonra yaşın önemi mi var sanki :) mutlu olalım yeter :))

      Sil
  2. Ben duruşunu sevdim bu ürünün her ne kadar mat ürünleri sevsem de :) Deneyeceğim sanırım teşekkürler Nisacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım, kalıcılığı da aşırı şaşırttı beni :)) teşekkür ederim :))

      Sil
  3. ben nedense bu seriden hiç almadım :)) nude rengini alasım var kısmet artık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 500Luna çok güzel bugün az kalsın alıyordum :)) poslar çalışmıyormuş ben de almadım ondan :)))

      Sil
  4. ben de lunanın rengine bayılıyorumm ama uygulaması çok zor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum ya luna mükemmel bugün alacaktım da kaldı pos çalışmadığı için :)))

      Sil
  5. Kadınlar günü indiriminden lunayı aldım çok nude bi renk abartılı durmuyor çok sevdim ben :)
    Bu rengi de güzelmiş ama kırmızı baya dikkat çekici bi renk günlük kullanım için tercih etmek zor..
    Güle güle kullan.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de almayı planlıyorum :))) luna benim olacak :))

      Sil
  6. ay Nisa bu ruj cidden güzel kalıcı Sena dan denedim bende dün almak için gittim ama postlar sıkıntılıydı güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de dün alcaktım tatlım :) aynı sıkıntı bende de oldu alamadım :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)