3 Mart 2014 Pazartesi

Mim - Eğlenceli

Merhabalar,

Tek Aşk A* beni mimlemiş, nasıl sevindim anlatamam :) Uzun zamandır mim yapmamıştım, yapmayı özlemişim resmen. Moralim de bozuktu eğlenceli şeyleri düşünürken keyfim yerine gelsin istedim. Hadi başlayalım mime :D



1.İlk makyaj malzemen neydi?
 Çok sevdiğim Nivea Cherry Lip Balmdı :)
 Görsel alıntıdır.


2.Makyaj yaparken en çok zorlandığın nokta nedir?
Beni ve bloguma takip edenler bilir ki o kadar heves etmeme rağmen eyeliner sürememekteyim :) Başka zamana inşallah gülüm :p


3.Makyaj yaparken annenin hiç 'Yeter o kadar boyanma,nazar edecekler sonra!' dediği oluyormu ?
Öyle değil de şuna harcadığın vakte odanın temizliğine harcasan da beni yormasan diyor :) Temiz biri olduğumu düşünürüm bu arada, böyle yazdım diye pasaklı sanmayın, annem oda boş olsun istiyor. Onun temizden kastı o biraz :) Dolap üstünde aynalar, fırçalar bilmem ne ona fazla geliyor :)



4.Şuan elinde bir fırsat olsa ve bir an çılgınlığına denk gelse saçlarını hangi renge boyardın?
Turuncu :)))


5.Bütün gün topuklularla yürümek sence eziyet mi yoksa trend mi ?
Hafta içi hep topuklu giydiğim için çok ama çok seviyorum. Hem araba da çok rahat kullanılıyor, bir tek ben böyle düşünmüyorum umarım :D 
Görsel alıntıdır.


6.Hadi trend diyelim,topuklu olmadan dışarı çıkmıyorsun.
Hiç topuğun kırıldı mı peki Kırıldıysa ilk yaptığın şey ne oldu ?
Hiç başıma gelmedi, başıma gelirse ilk ayakabbı dükkanına girer alırım bir tane :D O da dert mi canım :)))


7.Kimseyi tanımadığın bir ortama girdiğinde nasıl davranırsın ?
Suskun ve çekingen :) Açıldıkça da çenem düşer... Off çok fena :)



8.Bir blogger buluşmasında yer almak seni mutlu eder miydi ?
Her zaman :))



9.Burçlara inanır mısın ? İnanıyorsan hangi burca aitsin ve burcunun özelliklerini taşıyor musun ?
İnanmıyorum ama inansam da inanmasam da bu kalıptan çıkamıyorum. Burcum kova, özelliklerini pek bilmiyorum. Taşır mıyım onu da hiç bilmiyorum :)



10.Bir yolculuk yapma fırsatın olsa nereye ve kimle gitmek istersin ?
Şu anda en büyük yolculuk isteyim yarım kalmış Likya Yolu gezimi tamamlamak.... Dile kolay 510 km :D Benimle aynı kafadan bir grupla gitmek isterim. Tek veya iki kişi gitmek tehlikeli olabilir.

Görsel alıntıdır.
 
Görsel alıntıdır.
 Bu mimi etrafımdaki herkes yaptı diye düşünüyorum, o yüzden yapmayanlar varsa yapıp beni de haberdar ederlerse sevinirim :)

Sevgiler
BV

8 yorum:

  1. Etkinliğimize katıldığınız için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım yaptığın için. :)
    Likya yolu gezisi de çok hoş. :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş bir yazı oluş bayılarak okudum ,:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) ben de yazarken çok eğlendim

      Sil
  4. Turuncu sana çok yakışır!!!!!!!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)