4 Mart 2014 Salı

Konuk Oldum #4 (Gizem'in Saksısı)

Geçen günlerde Gizem'in Saksısı'na bir kaktüs konuk oldu yani ben :) Gizem için yazdığım bu yazıyı bir de burada okuyun istedim :)

Merhabalar,

Gizemle ilk tanıştığımızda konuştuğumuz bir konuydu bu konuk blogger olayı aslında ben bu yazı dizisinde de ilk yazmayı çok istedim ama olmadı, çok yoğundum. Anca şimdi kısmetmiş :) Bakalım siz ne düşüneceksiniz ben cilt düzenim hakkında.

İlk başta günlük anlatacaktım ama sonra bir baktım üç ana marka etrafında dönüyor bütün rutinim ben de o yüzden marka marka grupladım :) Asıl amacım ise tek bir markaya yönelmek, umarım başarırım.  Bir de unutmadan söyleyeyim, yaşım 25, cildim yağlı ve akneye meyilli.

Yves Rocher ürünleri çok severek kullandığım, en başta temiz içeriğiyle benim hoşuma giden bir marka. Pure System sivilce serisi de çok severek kullandığım serisi, burada yüz yıkama jelini çekmemişim ama o da var  :) Maske, temizleme jeli, tonik ve sivilce ve siyah noktaların oluşumunu azaltan kremiyle birlikte kullanıyorum. Şimdilik memnunum. Bildiğimiz normal yıkama, tonikleme ve sivilce kremi şeklinde kullanıyorum. Maskeyi de haftada bir kere yapmaya özen gösteriyorum. Başka maskeler yaptıysam cildi yormamak adına yapmıyorum. Peelingleri ise duş esnasında yüzümde aktif volkan yoksa yani sivilceler pörtlemediyse kullanıyorum :) Peelinglerin ikisinden de blogumda bahsetmiştim. Detaylı yazısıyla ilgilenenler var eğer sebum fazlasını emen peeling için tık tık ve çoğumuzun da severek kullandığı kayısılı peeling için tık tık.




Yves Rocher'e geçmeden önce ise Biotherm kullanıyordum, çok memnun kalmadım açıkçası. Nerdeyse bütün ürünleri vardı ben de elimde bunlar kaldı. Bitince bir daha da almam sadece nemlendirici kremini alırım. Ondan çok memnunum, zaten ona aldanıp bütün seriyi Biotherm yaptım :) Nemlendirici kremin detaylı yazısını da yazmıştım, merak edenler olursa tık tık. Nemlendirici dışında diğer ürünler ise en soldan itibaren göz altı kremi,  por azaltıcı maske, cildi arındırıcı peeling ve sivilce kurutucu krem. Ben faydalarını görmedim. Bitince veya son kullanma tarihi gelince atarım, daha da almam. :)


Strivectin aşık olduğum marka ama bekliyorum ki yaşım gelsin ki kullanayım şimdi çok erken :) 
Ben o yüzden temizleme jeli ve peelingini aldım sadece, o da dayanamadığımdan. Temizleme jeli o kadar güzel ki onu kullandığım zaman hiç nemlendirici kullanmama gerek kalmıyor, ipek gibi oluyor cildim. Blogda onun da yazısı var, detaylar için tık tık.Peeling ise ömrümde gördüğüm en etkili peeling, ölü deriden arındırma ve cilt tonunu ayarlamada harika. İlk seferde etkisi hissediliyor. Bitince yenisi alırım, hep alırım diyeceğim bir ürün :) Sanırım 2013'te yılın en iyi ürünlerinden biri olarak seçildi.


Benim cilt düzenim bu şekildeydi, umarım size de yardımcı olup bilgi verebilmişimdir. Gizem'e de çok çok teşekkür ederim. Benim gibi bir kaktüsü de aldı saksıya :D Saksıda hep güzel güzel çiçekler olacak değil ya :)

Sevgiler
BV

8 yorum:

  1. umarım bende elimdeki kremleri bitirebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitmiyorlar cidden :) benim biothermler de muhtemelen son kullanma tarihinden gidecekler çöpe :D

      Sil
  2. Biotherm ilgimi çeken bir markaydı ama almayacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nemlendiricisi çok güzel ama senacım :) valla onu tavsiye ederim bak :)))

      Sil
    2. Hım.. Tamam onu da birlikte alırız :)
      Çoğaldı birlikte yapacağımız alışveriş

      Sil
  3. Merhabalar,
    Sayfanızı yeni keşfettim çok beğendim. Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim, http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Tatlım Strivectin'i ben hiç duymamıştım, peelinginin fiyatı ne kadar acaba? Zamanında bir Clarins peelingi kullanmıştım tam senin anlattığın gibi harika etkisi vardı. Bunu almayı düşünebilirim fiyata göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım 135TL olması lazım :)) biraz tuzlu ama çok etkili Sephora'dan almıştım, diğer kozmetik sitelerinde de bakarsan oralarda daha uygun gibiydi

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)