30 Mart 2014 Pazar

Instagram Pazarı #8

Merhabalar canlarım :))

Oyumu verdim, tüm ülke için hayırlı sonuçları bekler vaziyete aldım kendimi. O arada da iş güç derken ihmal ettiğim kuzucuğum blogumla ilgileneyim dedim, o zaman Instagram Pazarı başlasın :) Bu hafta neler yapmışım bakalım :)

 China Glaze ojeleri pek sevdim, her fırsatta alıp kullanırım, bu ciciyi de Tanaçan Kozmetik'tan aldım. Memurlara da bahar geldi, yazısını da yazarım gibi geliyor.

Instagram'da çekiliş başlattım :)

Yatmadan önce cilt bakımımı yaptım, bir de fotoğraflayım dedim. Fresh Line Hermes serisine başladım, bakalım neler olacak. Skin79 ise nemlendirmede eşlik ediyor. Vanilyalı el kremimi ise her gece yatmadan sürerim.
 

Kırmızı ruj sürmeyi pek seviyorum, iş yerinde pek olmuyor ama ben arada kaçamak yapıyorum yine de :p
 

İş yerinde sıkılmıştım, el kremlerimi çekeyim dedim :)
 

Hazır haftayı bitirmişim çarşambadan tırnaklarıma azıcık renk gelsin dedim :) İyi olmamış mı?
 

Next Level AVM'ye gittik bloggerlar olarak, çok güzel bir gün geçirdim. Yazısı en kısa sürede gelecek :)
 

Next Level Mid Point'in harika atıştırmalıkları, bayıldık!

Next Level AVM'de bulunan Jo Malone London'ı da gezdik, harika kokularla büyülenip kendimizden geçtik, bir kaç koku hafizama kazındı resmen. İlk gidişimde alma gibi hain planlarım var :)
 

Jo Malone bu harika kokuyu da hediye etti, boş göndermedi bizi :)
 

 27 Mart Dünya Tiyatro Günü hepimize kutlu olsun dedik, bir de tiyatroya gittik.
 

Bir de görev için şehirdışına çıktık bir iş arkadaşımla :) Arabayı kullanmaya gönüllü oldum ve sonuç görünüyor sanırım :D Hız yapmayı çok seviyorum :)
 

Buradan okuduklarınızla yetinmeyip beni Instagram'dan takip etmek isterseniz kullanıcı adım @bayanvertigo

Sevgiler
BV

8 yorum:

  1. Ayy ne güzel bir haftaydııı :)

    YanıtlaSil
  2. Çarşamba tırnaklarına bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Instagram'a çok bakamıyorum bu ara, toplu yazı harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin Instagram yazılarını okuyorum :) bu ara hiç vaktin olmuyor ama ihmal ettin bizi :p

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)