14 Mart 2014 Cuma

The Balm - Hot Mama Allık


Merbahalar,
 
Bugün konumuz almayı planlarken canım Kozmetik Aşığı Ezgi'min bana doğum günü hediyesi oluverdi, hiç beklemiyordum. O kadar bahtiyar oldum ki anlatamam. Ezgi çok teşekkür ederim kuzum :) Bu zamana kadar da sık sık kullandım bu allığı, bana yakışacağını söylemişti ve yanılmadı Ezgi, çok sevdim, çok yakıştırdım :) Artık sizinle de yazısını paylaşayım dedim.



Şeftalinin en hoş tonuna sahip allıkta simli hafif ışıltılı bir bitiş var. Bu allığı hem kokoş olmak istediğinizde hem de özel günlerin makyajında kullanmaya elverişli yapıyor. En çok da bu yönünü seviyorum zaten :)

Bu kolumdaki duruşu :) İşte hafif bir ışıltı ve şeftali alt ton, dikkatli bakmayınca yok gibi hatta :D 

Gerçekten çok pigmentli ve uzun süre kullanıma uygun, bitmesi mümkün değil kendisi 7gr. Fırçayı bir dokundurmada yeterli miktarda ürün alınıp uygulanıyor. İkinci sefer geçmeye gerek bile yok. Ve sonuç harika… Ambalajına ise diyecek laf yok, çok güzel ve şık.


The Balm ürünleri bildiğimiz gibi Gratis’lerde satılıyor. Eğer bu ürün gibi bir allık varsa aklınızda özellikle indirim zamanlarında bir şans veriliebilir. Mat bitişi severseniz de uzak durmanız gerekbilir.
Sevgiler
BV


4 yorum:

  1. Canımmm güle güle kullannnnnnn! Biliyordum biliyordummm:) Önyargıyı kırmak! Atomu parçalamış sayılırım:p

    YanıtlaSil
  2. hmmm hemen almam gerek genelde mat kullanıyorum allıkları ancak artık deneyeceğim farklı türden olanları da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesnlkle denenmesi gereken bir allık :) mutlaka dene :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)