25 Mart 2014 Salı

Fresh Line - Narlı ve Vanilyalı Vücut Bakım Seti

Merhabalar canlarım,
 
Bildiğiniz gibi Fresh Line ile bir çekiliş yapıyoruz ve hediyelerimizden biri de aşağıdaki bu sevimli set :) Ben de kendime aldım bir tane, hem kendimi şımartayım istedim hem de mezuniyet hediyesi alan olmadı bana, bari kendim alayım dedim :D Gördüğünüz gibi alalı çok olmamasına rağmen çok sık kullandım ve yarıyı gördük :) Ondan çekiliş de bitmeden yorumlamak istedim. Belki siz de sahip olmak istersiniz.
 
 
Narlı Duş Jeli
 
Bildiğimiz duş jeli kıvamında, hoş bir kokuya sahip :) Nar kokusunu bilmiyorum açıkçası o yüzden evet nar kokuyor diyemedim, benim cahilliğim :D Kokusu duşu buram buram kokutuyor, benim hoşuma giden hafif, ferah ve tropik bir koku. Bu tarz kokuları severseniz, ürünü de seversiniz. Koku kalıcılığı ile dediğim gibi duşta kokan duşta kalır cinsinden.

 
Narlı Vücut Nemlendirici
 
Bu ürünü de sevdim, duş jeli ile aynı kokuya sahip. Duştan çıkıp uygulandığında kokunun kalıcılığı da artıyor. Onu da ayrıca sevdim. Ürün yapısı vücut sütü gibi hiç ama hiç yağlı his yok, su bazlı. Ferahlatıyor, yumuşatıyor ve mis gibi kokutuyor. Özellikle bu yağsız nemlendirme yönünden benim beğenimi kazandı, yağlı ve yapış yapış hissi hiç sevmiyorum. Lazer epilasyon düşünürken de bu nemlendirici ilaç gibi gelecek bana, hissediyorum.

 
Vanilyalı El Kremi
 
Bu el kremi bu set içindeki en beğendiğim ürün oldu, dediğim gibi yağlı hissi sevmiyorum. Bu krem de aynı şekilde yağlı his bırakmıyor. Mis gibi vanilya kokuyor :) Her gece yatmadan önce kesinlikle bu kremi sürüp yatıyorum. Kavanozda olmasını sevmedim, keşke tüp formunda olsa. Çantamda da taşımak istiyorum, ne yapayım yani :)

 
Gerçekten güzel ve kullanışlı bir kutu, sahip olayım ben de şansımı denemek isterim derseniz, çekilişe katılmayı unutmayın. Ayrıca bu set herkesin kullanacağı tarzda olduğu için özel günlerde harika da hediye olur.
 
Sevgiler
BV

12 yorum:

  1. vanilya kokusu beni cezbediyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vanilya kokusunu seviyorsan, el kremini özellikle denemelisin. tek de satılıyor :)

      Sil
  2. ayyyy hepsi çok güzel gözüküyo! özellikle vanilyalı el kremini ekstra merak ettim. senin tüm çekilişlerin bana çıksın bence^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel mis kokulu :)) sen evrene yolla enerjileri :D

      Sil
  3. İzleyicilerinizdenim beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. aiy ben unutmuşum katılmayı, bitmeden yakaladım :)

    YanıtlaSil
  5. Hiç Fresh Line ürünü kullanmadım;ama senden gördükçe deneyeceğim bu gidişle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok güzel ürünü var severek kullanıyorum :) kesinlikle sen de şans vermelisin :))

      Sil
  6. slm izleyicinizim çekilişi paylaştım şanslı olmak dilegiyle sevgiler..https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10201431492418476&id=1510047862&stream_ref=10
    yakamozperi@hotmail.com
    aslı üstün

    YanıtlaSil
  7. merhaba çekiliş ne zaman biticek bilmiyorum yınede katılmak ıstedım :)
    izleyicinim
    facebook: rabia-unver-1998@hotmail.com
    g+: rabiaunver318@gmail.com
    g+ da çekilişi duyurdum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)