10 Mart 2014 Pazartesi

Missha - Perfect Cover BB Krem


Merhabalar,
Artık zamanı geldi, ne için mi?  Missha Perfect Cover BB Krem yorumlarımı yazmak için, yeteri kadar kullandığımı deneyimlediğimi düşünüyorum :) O zaman başlayalım mı?


Aslında amacım 20 ml olan küçük boyunu almaktı ama nedense dayanamayıp siz blogger arkadaşlarıma da güvenerek 50 ml olan büyük boyunu aldım. İyi ki almışım, çok sevdim kendisini :)
Bendeki numarası 21, baya gri duruyor aslında tüpten çıkınca ama yüzüme uyguladığımda öyle bir sıkıntı olmadı. Tam uyum sağladı, pudrayla sabitleyince de ohh mis :) Yağlı cildim olduğu için 4-5 saat sonra parlama oluyor ama her ürünle olan sıkıntım olduğu için ürüne bir şey diyemiyorum. 4-5 saat sonra da bir pudra geçtim mi tamam işte.



Benim en sevdiğim yanlarından biri de 42 SPF güneş koruma içermesi ile yaza uygun bir ürün olması. Yaz için favori ürünüm belli oldu :) Hafif kremsi bir yapısı var, ben açılı fondöten fırçası ve RT Expert Face Brush ile uyguluyorum ve memnunum. Çok doğal, sanki yokmuş gibi duruyor ve ciltte ağırlık hissi yaratmıyor. Bu kadar hafif olunca kalıcı değil mi diye geliyor insanın aklına ama gayet kalıcı, 8 saati buluyor. Biterse yeniden alır mıyım? Kesinlikle…


Ben bu ürünü Missha Resmi Sayfası’ndan almıştım, siz de bakma isterseniz tık tık.Fiyatı aldığımda 57 TL’ydi. En güzeli ise ürünü aldığım o kadar çok tester da koymuşlar ki ürünü bulamadım içinde :)

Sevgiler
BV

18 yorum:

  1. Ben çok severek kullanıyorum ahhh fiyatı da azcık ucuz olsaymış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun canım :) en azından verdiğimiz parayı hak eden bir ürün o da olmasaydı ya :p

      Sen de güle güle kullan tatlım :D

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan canım.
    Bende alacağım galiba :D

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :)) Kalıcılığı da gayet iyiymiş... Almayı istiyorum ne zamandır:) Elimdekiler bir bitsin de alayım bari ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım kesinlikle bir şansı hak ediyor :) al al tester da bol :))

      Sil
  4. yapısı dokusu herşeyiyle çok güzel cnım sende güle güle kullan :-*

    YanıtlaSil
  5. Ben de kullanıyorum Missha'yı. Hatta blogumda da yazdım. Benim de sıkıntım parlama yapması, 2-3 saat sonra parlamaya başlıyorum ama bunun dışında gayet güzel. Yalnız benim paketime bir tane bile tester koymamışlardı, yazdım bunu bir kenara. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ürün kuru ve karma ciltlere tavsiye ediliyor, yağlı ciltler için başka var ama bunun kalıcılık daha iyi :) ben pudrayla sabitlerim dedim. Bir de missha tr el değiştirdi. Onun da etkisi vardır senin durumunda tester gelmemiş ya :)

      Sil
  6. Güle güle kullan, benimde uzun süredir almayı düşündüğüm bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almaya değer çok güzel bir ürün :))

      Sil
  7. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. Yok gibi görünmesini çok sevdim aklımın bi köşesine yazdım :)

    YanıtlaSil
  9. Cilt makyajı yapsaydım alırdım herhalde canım, ne güzel anlatmışın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Happy Box ile yollayım tester :) var elimde bu bb kremin testerı :) benimle yakın mı cilt tonun? Söyle de ona göre koyayım 3-4 ton var :))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)