24 Mart 2014 Pazartesi

Instagram Pazarı #7

Merhabalar,
 
Instagram yazılarımı çok seviyorum ben ya, bir haftayı da gözden geçirmiş oluyorum sanki :)
 
 HC Ovex bu aralar çok övülüyordu, ben de geçen hafta denemeye başladım. Ağır bir yapısı var yağlandırmaya çok müsait, hemen yağlanıp sönen saçlarınıza iyi gelmeyebilir. Benim saçım kuru ve elektrikli olduğu için yatıştırdı. İlk iki kullanımda bunları gözlemledim. 1 kutu bitireyim, saçlarım üzerindeki uzun vadedeki etkilerini de yazarım.
 

Skin79'dan gelen hediyelerden biriydi, yüzümle oynadım oyandım azıcık kızartıp tahriş ettim yani. Ardından da bu maske geldi aklıma, biraz sakinleştirdi.
 
 
Bu şemsiye çikolatalardan hiç yememiştim, bir tane alayım dedim. Güzeldi :)

 
Neslihan bizi geçen hafta Mavi Işık Plus Kızılay şubesinde ağırladı, aklımda bir sürü soru vardı. Lazer Epilasyon, Cilt Bakımı ve Bölgesel İncelme konusunda merak giderdim. Detaylı bir yazısını da yazacağım :)
 
 
O gün çıkışta YKM'ye gittim, birikmiş puanlarım vardı. Onları bu cici takılara dönüştürdüm :)

 
Sena ile akşam yemeğine gittik, sade bir makyaj yaptım :)
 
 
İhtiyaç alışverişi yaptım, Vichy'nin bu şampuanları Seboreik Dermatit'e iyi geliyormuş, inşallah!
 
 
 Pastel 146 numara, bayıldım :) 2. günde uçlardan soyulmaya başladı ama...
 

Bir de Dr. Oetker Höşmerim yaptık, ben 2 kaşıkla yetindim, çok tatlıcı değilim :(

 
Bir haftanın daha sonuna geldik :) Çok kötü bir pazar geçirdim, artık napalım onu da kabullenelim. Hayat işte bazı şeyler yaşanacak mecbur! Beni de Instagram'dan takip etmek isterseniz kullanıcı adım @bayanvertigo
 
Sevgiler
BV

7 yorum:

  1. pazar günleri genelde kötü geçer zaten ...
    Ne de olsa ertesi günü pazartesi!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım, pazarın en kötü yanı da o pazartesi ne giycem, nasıl kalkcam diye düşünmekten pazarın da tadı kaçıyor.

      Sil
  2. Nisacığımm,en yakın blogger örneğim sensin ve bunu okuyunca ben de Instagram'daki haftamı yazmaya karar verdim(özentilik yaptım ! ) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de yazmalısın :) sen de Instagram'da gayet aktifsin ki :D

      Sil
    2. Blogdan daha fazla aktif olduğum kesin tabi :D Teşekkür ederim yine bana esin kaynağı olduğun için :)

      Sil
    3. asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)