17 Mart 2014 Pazartesi

Instagram Pazarı #6

Merhabalar,
 
Instagram Pazarı artık Instagram Pazartesi olacak gibi çünkü pazarları fırsat bulup da yazamaz oldum, hep mi meşgul olur hep mi gezer bir insan yahu :)) Sanırım bu pazar da yokum, yine pazartesi yazarım :)
 
Çok sevdiğim Miya Design planlayıcılarından birine artık ben de sahibim, nasıl mutluyum anlatamam:) Bütün planlar yapıldı, planlayıcı kullanılmaktan eskidi bile :p
 

Gıda mühendisi flashı da böyle olur zaten :)
 
 
Bu aralar tırnaklarıma küsmüş olsam da memur rengi oje gördüm mü sürerim arkadaşım :)
 
 
Çantaya atmalık yeni pudram, yakında yazısı da blogda. Çok sevdim çok :)
 
 
#sultanlabardaketkinligi'ne katıldım, bu paket benden Makyaj Maceraları'na gitti, alttaki de ondan bana gelenler :))
 
 
 
Aynı anda Skin79'dan da harika hediyeler aldım, işte bunun adı çifte mutluluk :) Tek kargoyla iki paket :))
 
 
Yeni bir kitaba başladım, günlük Türk kahvemi de ihmal etmedim bu arada :)
 
 
Her Kadın Güzeldir bloğunun sahibi Ceren çok güzel bir lansman yaptı, çok eğlendik ve yeni şeyler öğrendik. :)
 
 
Pazar günü ise Doğan ailesi bizi harika bir künefe partisine davet ettiler, ömrümde yediğim en güzel künefeydi, Levent Usta ellerine sağlık :)
 
 
Akşam eve dönünce de haftaya yeni bir hazırlık kafa boşaltması adına Pixiwoo izledim :)
 
 
Benim haftam böyle geçti :) Çok ama çok güzel bir hafta sonuydu, beni Instagram'da takip etmek isterseniz kullanıcı adım @bayanvertigo
 
Sevgiler
BV
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

10 yorum:

  1. kunefe 1 numaraydi gercekten eline saglik levent beyin ,akili telefon kullanmayan biri olarak instagrama gecis yapamadim henuz isin dogrusu pekte sevemedim ama blog yazinca mecbur acicaz heralde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle valla :) blog açınca ve yazmaya devam edinc böyle devam etmek gerekiyor twitter ve instagrama hem de facebooka :))

      Sil
  2. Olsa da bir tabak daha yesem künefeden.

    YanıtlaSil
  3. Hımmm künefe harika gözüküyorr hiçbirzaman hayır demem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet künefe süperdi :)) ustamız harika işini biliyordu :))) bir daha birlikte yeriz belki belli mi olur :)))

      Sil
  4. Ajandana bayıldım, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ben de çok severek kullanıyorum. Süper kullanışlı :)

      Sil
  5. F.Bellek çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)