10 Mart 2014 Pazartesi

Instagram Pazarı #5

Merhabalar,

Ne güzel yağmurlu bir hava var :) Ben çok severim yağmuru, insana umut veriyor.

Nasıl bir hafta yaşadım, pazar günü paylaşmaya fırasatım olmadı ama bugün yazayım istedim :))

Baya bir askıya aldığım, bitirmekten dahi vazgeçip son anda karar değiştirip tam gaz devam ettiğim yüksek lisansım her anlamıyla bitti, kesinlikle ben de bittim.


Taiwan'dan çok güzel bir kartpostal geldi, manzara fotoğrafları hoşuma gidiyor benim :))


Gülsen Doğan'ın çok güzel bir etkinliği vardı, ben de Niyazi ile yardım ettim :)) Niyazi arabanın adı bu arada yanlış anlaşılma olmasın aman :)))


Çekilişim devam ediyor, arada güncel tuttum Instagram'da :) Burada da belirteyim, katılmak için tık tık.


Cumartesi ojelerim :)))


#gulshendoganile8mart hashtagi ile de takip edebileceğiniz etkinlik paylaşımlarım :) çok güzel bir etkinlikti, Gulsen Doğan'a çok çok teşekkür ediyorum :)))





Benim haftam böyle geçti :)
Instagram'da takip etmek isterseniz, @bayanvertigo olarak bulabilirsiniz :)

Sevgiler
BV

6 yorum:

  1. I love blogging:) Hepsi çok hoş.

    YanıtlaSil
  2. Ojenin rengi müthiş hele cupcake hmmm nefis :) Y.L. hayırlı olsun benim ki de enstitü kontrolünde inşallah bitecek yoksa ben biteceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, seninki de biter en kısa sürede :) zaten senden çıkmış olay belli, bitirmişsin :D basım filan sıkıntılı ama tatlı telaş :D

      Sil
  3. Niyaziye çok güldüm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)