4 Mart 2014 Salı

Fresh Line - Garden Mask (Bahçe Maskesi)




Merhabalar,

Size çok severek kullandığım doğal içerikli mis gibi bir maskeden bahsetmek istiyorum iyi ki almışım dediğim ilk kullanımdan itibaren etkisini gösteren bir maske Garden Mask (Bahçe Maskesi). Adını içinde bolca bulundurduğu sebzelerden alıyor.

Aşağıda da ürün detayı ve içindekiler listesi var. 
Ana malzemeler: Patlıcan özü, salatalı özü, domates özü, kereviz özü, havuç özü, brokoli özü ve enginar özü.


Ürünün vaadleri ise antioksidan, gençleştirici, yaşlanmayı geciktirici ve besleyici olması. Ben 25 yaşında olduğum için yaşlanmayı geciktirici özelliğiyle daha ilgilenmiyorum ama cildimi beslemesi ve gerekli nemi -cildimi yağlandırmadan- yüzüme yüklemesi çok hoşuma gitti. Haftada bir kere kullanmaya başladım, nerdeyse bir ay oldu ve gözeneklerimde de hafif kapanmalar, yaralar da hafif iyileşmeler, cilt tonunda düzenlenmeler de gözledim. Muhtemelen yeteri besini aldığı için ciltteki hücreler etkili çalışmaya başladı.



Burada da yeşillikler yüzümde bile görüyorsunuz, yüzüm bahçe gibi oldu :) Ben alın kısmıma biraz az ve saç diplerime değdirmeden sürdüm. Saçlarım şu aralar stres kaynaklı fena durumdalar, hiç bişey değdirmiyorum. Bu maske de doğal olduğu halde değdirmedim, nolur nolmaz?


Ben genel olarak bu ürünü çok beğendim, iyi ki almışım dedim :) Bitince kesinlikle tekrar alırım, Lush'un da taze maskelerinin çoğunu denemiş biri olarak Fresh Line maskeleri daha hoşuma gidiyor, bir daha gittiğimde Aloe Vera maskesini almayı planlıyorum.

Bir de en güzel yanı, gramla istediğiniz kadar ürün alabiliyorsunuz? Ben sadece deneyim derseniz 10-20gr alırsınız hem de taze maske olduğu için beklemez. Ben bu olayı da çok sevdim.


Ben bu ürünü severim de Kurbaa gelip yanında bir poz vermez mi?  :)

Şu anda Fresh Line ile devam eden çekilişimiz ve tüm cilt tiplerine uygun iki farklı taze maske hediyemiz de var bu çekilişte :) Detaylarını merak ederseniz, çekilişime buyurun. Fresh Line'ın güzel taze maskelerini denemek için bir fırsat ele geçirmiş olursunuz :)

Sevgiler
BV

11 yorum:

  1. Güzelliğe bak ;) merak ettim bu taze maskeleri çekilişe katılıyprum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maskeli halimle tabi güzel olurum, yüzümü kapatmış tabi :D teşekkür ederim bu arada, şımardım :D

      Sil
  2. Hiç 25 durmuyorsun maşallah diyerek yoruma başlıyorum, içinde brokoli,salatalık olması çok iyi c vitamini açısından bol zengin bir maske, domateste her kırmızı meyve gibi cilde çok iyi gelir. Şuan seni iş yerinden alıp hadi bakalım armadaya demek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam götüreyim seni Fresh Line'a :) sana da alalım çok güzel saç maskeleri ve serumları da dökülmelere karşı, onlara da bakarız :)

      Sil
    2. Tamam gidiyoruz en kısa zamanda :)

      Sil
  3. Ayyyy bayıldım! Resim de süper olmuuuuş:* İçerik harika yalnız, ben yeşilliksever biri olarak onu yiyedebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cidden temiz içerikli güzel bir maske :) tam ağzına layık :D

      Sil
  4. tam da maske ararken, hem de doğal içerik hemen bakıyorum çekilişine

    YanıtlaSil
  5. Doğal içerikli olması çok güzelmiş.Az miktar alma işi de çok iyiymiş.Aklıma yattı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten güzel biri ürün hem de miktarı kendimizin belirlemesi hariika :)))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)